Έχει
αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρακολουθεί κανείς περιοδικά τον ιστότοπο
της Βρετανικής ΡΑΕ, της Ofgem, για να βλέπει όλα τα "ωραία"
που συμβαίνουν στην υπέροχα "απελευθερωμένη" αγορά ενέργειας της
Βρετανίας.
Μέσα
σε πέντε μέρες, απ' τις 16 μέχρι τις 20 Μαΐου, η Ofgem επέβαλε πρόστιμα σε
τρεις από τους Έξι Μεγάλους παρόχους, για διάφορες περιπτώσεις
ανυπόστατων χρεώσεων στους καταναλωτές. Και στις 10 Απριλίου άλλο ένα μεγάλο
πρόστιμο, στη μεγαλύτερη εταιρεία.
Στις
16 Μαΐου η Ofgem ανακοίνωσε ότι η ΕΟΝ UK, θυγατρική της ομώνυμης
μεγάλης γερμανικής, συμφώνησε να πληρώσει 12 εκατομμύρια στερλίνες (περίπου 14,5
εκατ. ευρώ) σε ευάλωτους καταναλωτές, καθώς η Ofgem διαπίστωσε "κακές
πρακτικές πωλήσεων" στο διάστημα μεταξύ Ιουνίου 2010 και Δεκεμβρίου 2013.
Η Ofgem λέει ότι "δεν διαπίστωσε δόλο", αλλά "αμέλεια της
διοίκησης" να ασχοληθεί με το πρόβλημα όταν έγινε αντιληπτό. Ποιο
ήταν το πρόβλημα; Η ΕΟΝ "αμέλησε" επί τρία χρόνια να ...