Ενσιλωτής

Το ιστολόγιο λειτουργεί στο περιβάλλον του Google Blogger και ο Blogger χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υηρεσιών, την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με την περιήγηση στο ιστολόγιο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020

EV-Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: η "μικρή" λεπτομέρεια, που φυσικά θα μάθετε μόνο μετά την απομάκρυνση απ' το ταμείο!


Καλή Χρονιά,

με Αγάπη, Ειρήνη κι Ευτυχία για όλους!
Βιαστήκαμε να γιορτάσουμε την αλλαγή της χιλιετίας την Πρωτοχρονιά του 2000 και τώρα αλλάζουμε δεκαετία την Πρωτοχρονιά του 2020, όχι την Πρωτοχρονιά του 2021, όπως βάσει αριθμητικής θα έπρεπε. Η δεκαετία που ξεκινά θα είναι η δεκαετία που η δήθεν "φιλελεύθερη" ΕΕ θα μας εξαναγκάσει με χίλιους τρόπους να στραφούμε στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Φυσικά σύντομα θα ξεκινήσει απ' τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης μια πλύση εγκεφάλου για το πόσο καλά είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πόσο φθηνή είναι η χρήση τους, πόσο απλή η κατασκευή τους, πόσο καλό κάνουν στον πλανήτη, μέχρι βεβαίως την απομάκρυνση απ' το ταμείο.

Ωστόσο τ' αυτοκίνητα δεν είναι ούτε υπολογιστές ούτε κινητά τηλέφωνα, χρειάζονται μεγάλη ισχύ, καθώς έχουν να μεταφέρουν πολλές εκατοντάδες κιλά απόβαρο κι ωφέλιμο φορτίο κι έχουν να υπερνικήσουν τριβές, τόσο απ' το δρόμο όσο κι απ' τον αέρα.

Εκείνο που δεν πρόκειται να σας πουν από πριν είναι οι μικρές τεχνικές λεπτομέρειες της φόρτισης, καθώς η τεχνολογία των μπαταριών είναι εξαιρετικά ανώριμη, δεν έχει αλλάξει για δεκαετίες. Στην επάνω εικόνα βλέπετε το καρτελάκι του μοναδικού φορτιστή αυτοκινήτων που είχα δει το καλοκαίρι στη Λεωφόρο Αντράσυ της Βουδαπέστης, την κατ' εξοχήν Λεωφόρο των πλουσίων, με παραταγμένες τις διάφορες πρεσβείες. Το βελάκι μας δείχνει πως πρόκειται για φορτιστή εναλλασσομένου ρεύματος, με ισχύ 22kW. Αλλά τι ακριβώς είναι αυτά τα 22kW; Μπορούμε να τα έχουμε στο σπίτι μας, για να φορτίζουμε το καμάρι μας, το νέο μας ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Η απάντηση είναι "βεβαίως ναι, μπορείτε να έχετε τέτοιο φορτιστή στο σπίτι σας", αλλά μόνο αν είστε κάτι σαν τη ...
Γιάννα Αγγελοπούλου και το σπίτι σας τροφοδοτείται με μέση τάση. Αν το σπίτι σας συνδέεται στη χαμηλή τάση, η ΔΕΗ -παλαιότερα- και πλέον ο ΔΕΔΔΗΕ σας δίνουν ισχύ μέχρι 8KVA (μέχρι 8kW): τη "Συμφωνημένη Ισχύ" που έχετε μπορείτε να δείτε στη 2η σελίδα του λογαριασμού της ΔΕΗ, στο πλαίσιο πάνω αριστερά. Τα 8KVA δεν φθάνουν ούτε για να χαϊδέψουν τις μπαταρίες του αυτοκινήτου σας, αφήστε που απ' τα 8kVA χρειάζεστε κατά προτεραιότητα φωτισμό, ψυγείο, πλυντήριο, λοιπές ηλεκτρικές συσκευές. Θα χρειαστείτε νέα ηλεκτρολογική εγκατάσταση, νέο διάγραμμα ηλεκτρολόγου και νέο συμβόλαιο με τον πάροχο! Όσο για το ΔΕΔΔΗΕ; Να δούμε πώς θα τα καταφέρει να ενισχύσει τις γραμμές του για να δώσει το απαιτούμενο ρεύμα.


Για να καταλαβαίνετε ακόμα καλύτερα τι θα πρέπει να γίνει με την ηλεκτρολογική εγκατάσταση, δείτε και το καρτελάκι του παρόμοιου φορτιστή, που είχε εγκαταστήσει η ΔΕΗ πριν μερικά χρόνια, στα πλαίσια του προγράμματος Green eMotion: τριφασικό ρεύμα, τάσης 400V και έντασης 64Α. Τα σπίτια μας έχουν τάση 220 κι όχι 400V, όσο για τα 64Α ξεχάστε τα καλώδια που έχουμε στα σπίτια για θερμοσίφωνες και κουζίνες, χρειάζονται πολύ πιο χοντρά καλώδια, προκειμένου να μην πάρουμε φωτιά και να μην υπάρχει πτώση τάσης. Για να μπουν αυτοί οι ελάχιστοι φορτιστές χρειάστηκε να σκαφτούν δρόμοι και πεζοδρόμια, να πέσουν καλώδια σε κανάλια, να ξανασκεπαστούν τα πεζοδρόμια. Χρήμα άφθονο, Κοινοτικό, αλλά για να βάλουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε μεγάλη κλίμακα το χρήμα πρέπει να βγει πλέον απ' τις τσέπες μας. Τόσο για τα καλώδια του σπιτιού όσο και για τα καλώδια του ΔΕΔΔΗΕ. 

Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο Facebook. Να επισκέπτεστε τακτικά το ιστολόγιο για να δείτε τις αναρτήσεις, το FB μάλλον δεν θα σας στείλει σχετική ειδοποίηση. Οδηγίες ρύθμισης για τις "Προτιμήσεις Ενημερώσεων" στο Facebook θα βρείτε εδώ. 

Αυτός είναι κι ο λόγος που οι ΒορειοΕυρωπαίοι έχουν ξαμοληθεί να κατασκευάζουν "δημόσια" σημεία φόρτισης, σκάβοντας δρόμους και πεζοδρόμια. Επειδή αντιλαμβάνονται πως χωρίς σημεία φόρτισης τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι άλλο ένα παιχνίδι των πλουσίων. Αλλά τότε πώς θα στηριχτεί η ΔυτικοΕυρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία;

Μπορεί βεβαίως η Βόρεια Ευρώπη να τρέχει να βάλει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά στη Μεσόγειο υπάρχει ένα θεματάκι που δεν υπάρχει βόρεια: ο ήλιος και οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού! Οι μπαταρίες έχουν αλλεργία στις υψηλές θερμοκρασίες, αν αφήσετε το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο στην παραλία όπως αφήνετε το συμβατικό, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας θα μειωθεί. Κι αυτό δεν πρόκειται να σας το πει βεβαίως κανείς πωλητής, θα το ανακαλύψετε με την πάροδο των πρώτων ετών. Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αλλάζουμε μπαταρία, αλλάζουμε αυτοκίνητο!

Για όποιον δεν κατάλαβε τι πρόκειται να γίνει, φρόντισε να μας το ξεκαθαρίσει ο αποτυχημένος Υπουργός Ενέργειας του Σύριζα Σταθάκης, με άρθρο του μετά τα Χριστούγεννα. Προσκυνώντας γονυπετής το Green New Deal, ανάμεσα σ' άλλα απαράδεκτα έγραψε και το "Η φορολόγηση συνεπώς των καυσίμων, που φαντάζει απόλυτα λογικό προκειμένου να μειωθεί η χρήση τους και να επιταχυνθεί η μετάβαση ..."

Για μια στιγμή: "Η φορολόγηση των καυσίμων, φαντάζει απόλυτα λογικό;" Στην Ελλάδα; Δεν φορολογούνται ήδη τα καύσιμα; Δεν μπήκαν μετά τη χρεοκοπία πρόσθετοι φόροι στα καύσιμα, πάνω σ' αυτούς που ήδη υπήρχαν; Κι άλλους φόρους θέλουν; Κι έβαλαν "λαγό" το ...Σταθάκη;

Μα φυσικά, ναι!!! Η νέα Πρόεδρος της Κομισιόν είπε πως θέλει μερικά τρισεκατομμύρια για να προωθήσει το Green New Deal. Ο Γάλλος Υπουργός Λε Μερ είχε αποκαλύψει πριν λίγους μήνες πως ονειρεύονται νέους φόρους 1000 δολάρια, κάθε χρόνο, από κάθε κάτοικο του πλανήτη. Νέους, πέρα απ' αυτούς που ήδη πληρώνουν οι πολίτες. Λεπτομέρεια; Ο πλανήτης έχει πληθυσμό 7 δισεκατομμύρια, επί 1000 δολάρια, πάει να πει πως θέλουν να ξεκοκαλίζουν, μέσω των δικών τους ΜΚΟ, μερικά τρισεκατομμύρια δολάρια ακόμα. Κάθε χρόνο!!!


Η φορολόγηση των καυσίμων δεν θα γίνει μόνο για να μαζέψουν κι άλλα λεφτά απ' τις τσέπες μας, θα γίνει και για να μας αναγκάσουν ν' αγοράζουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο εξηλεκτρισμός των πάντων θα κάνει πανεύκολη την ηλεκτρονική παρακολούθηση των πολιτών, το κράτος-"Μεγάλος Αδελφός" του Όργουελ αλλάζει όνομα και θα λέγεται πλέον ΕΕ. Η παρακολούθηση μέσω των κινητών τηλεφώνων είναι πραγματικότητα εδώ και χρόνια: η θέση κάθε κινητού υπολογίζεται συνεχώς μέσω της επικοινωνίας με 3 κεραίες και ο κάτοχός του ταυτοποιείται με τον αριθμό ΙΜΕΙ της συσκευής. 

Ήδη και τα νέα αυτοκίνητα, που παράγονται απ' την άνοιξη του 2018, έχουν υποχρεωτικά σύστημα αυτόματης καταγραφής κι εκπομπής των δεδομένων μετακίνησης του οχήματος. Κι έρχονται νέα συστήματα ελέγχου των οδηγών, πάντα βεβαίως με "καλές" προθέσεις. Οι πολιτικές γίνονται ολοένα και πιο αυταρχικές. Και μπορεί οι Βρετανοί να είπαν Brexit, αλλά κι αυτοί σε ίδια κινητά τηλέφωνα μιλούν, ίδια αυτοκίνητα οδηγούν ... 

Για αναδημοσίευση, πρέπει να φαίνεται υποχρεωτικά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr".


37 σχόλια:

  1. Μισές αλήθειες ανακατεμένες με τρόπο που τελικά παραπληροφορούν τον αναγνώστη. Όχι βέβαια αυτόν που σκαμπάζει από ηλεκτρικά. Και επειδή ο εν λόγω μπλόγκερ θα πρέπει να σκαμπάζει και αυτός τα βασικά, θα πρέπει να υποθέσουμε ότι παραπληροφορεί εν γνώσει του, ως καλός λομπίστας. Και σ'ανώτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ήδη καλέσει απ' τη σελίδα στο FB, αν υπάρχουν ανακρίβειες να μου σταλούν αναλυτικά με e-mail, προκειμένου να διορθώσω κάτι. Όλα τα υπόλοιπα είναι εντελώς αντιπαραγωγικά.

      Διαγραφή
    2. Ο λιγνίτης ειναι ο αργός θάνατος του πλανήτη και της ανθρωπότητας

      Διαγραφή
    3. Πολύ λυπηρό που η πλήρης άγνοια σας οδηγεί να βγάζετε μόνο χολή. Τόσο μπορείτε προφανώς.

      Διαγραφή
    4. Βασίζετε όλη τη συζήτησή σας σε εκτός πραγματικότητος υποθέσεις. Παράδειγμα, μιλάτε λες και την επόμενη χρονιά όλα τα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά και μας λέτε τι φοβερές δυσκολίες θα έχει κάτι τέτοιο. Είναι βέβαιον ότι γνωρίζετε πολύ καλά ότι όλες οι καινοτομίες μπαίνουν στην αγορά σταδιακά και βέβαια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστούν δύο και τρεις δεκαετίες για να μπουν για τα καλά στην αγορά, περίοδος κατά την οποία προφανώς η τεχνολογία θα προχωρήσει ταχύτατα. Άσε που και σήμερα, που είναι το πρόβλημα να δώσω 20 κιλοβατώρες μέσα σε 10 ώρες στο ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο; Αστεία πράγματα, σαν να έχω ένα καλοριφέρ αναμμένο, όλο και όλο. Αφού τα ξέρετε αυτά, γιατί επιδίδεστε σε τρομολαγνεία για ψεκασμένους;
      Με υψηλή παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες (το κόστος έχει πέσει σε επίπεδα που δεν τα φανταζόμασταν πριν 10 χρόνια!), πιθανότατα θα προχωρήσει και η τεχνολογία υδρογόνου. Έχει και αυτή τις δυσκολίες της, αλλά υπάρχουν εφαρμογές που είναι κατάλληλες και για αυτήν. Δεν κάνουν όλα για όλους, όπως επιχειρείτε να θέσετε. Και δεν βλέπω κανένα λόγο να αγοράσει ο κάθε ένας τέτοια αυτοκίνητα, αλλά θα μπορούσαν (κάτι που θα έπρεπε ΗΔΗ να έχει γίνει στην Ελλάδα!) να έχουν υποκατασταθεί π.χ. οι πετρελαιοκινητήρες των λεωφορείων και ταξί από ηλεκτρικούς, σε πρώτη φάση έστω από φυσικό αέριο. Για το κακό των ορυκτών καυσίμων, τίποτα, σιγή ιχθύος. Εν μέτρω και λιγνίτη θα έχουμε, και άλλα ορυκτά καύσιμα θα έχουμε και ανανεώσιμες θα έχουμε. Με γκλάβα, με κριτήρια, με στόχους. Αλλά υμείς, που το παίζετε μονοδιάστατο λιγνιτικό λόμπυ, αποσιωπώντας τα αρνητικά του λιγνίτη και τονίζοντας τα αρνητικά των εναλλακτικών, τα οποία μάλιστα επαυξάνετε κάνοντας υποθέσεις που δεν ισχύουν, ε, τι άκρη να βγει. Δεν γίνεται καλοπροαίρετη κουβέντα έτσι. Και αν η κουβέντα δεν είναι καλοπροαίρετη και βασισμένη σε πραγματικά τεχνικά στοιχεία, δεν είναι παραγωγική. Οι κάποιες αλήθειες, ανακατεμένες με υπερβολές και μικροψέμματα, κάνουν το καλό ψέμμα και σε αυτό επιδίδεστε. Αυτά είναι προπαγάνδα είναι για αδαείς, νομίζω πως αυτός είναι ο στόχος σας, μετά συγχωρήσεως κιόλας. Ξέρω ότι το ίδιο κάνουν κάποιοι του λιγνιτικού κομματιού της ΔΕΗ, θα υποθέσω ότι έχετε κάποια σχέση. Ξυράφι του Όκαμ, απλώς, δηλαδή.
      Ανοίξτε τα μάτια σας, το μέλλον έρχεται και ο λιγνίτης δεν είναι μεγάλο κομμάτι του. Τις μάχες οπισθοφυλακής και χαρακωμάτων που κάνετε, προσπαθώντας να κρατήσετε αυτά που είχατε, απλώς θα τις χάσετε, η τεχνολογία προχωρεί.

      Διαγραφή
    5. 1. Η 2η προσπάθεια είναι καλύτερη. Πάμε λοιπόν:

      2. Το πρόβλημα να δώσω 20 κιλοβατώρες μέσα σε 10 ώρες στο ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο δεν είναι προφανώς τεχνικό, είναι πως για 10 ώρες δεν έχω αυτοκίνητο. Τεχνικό γίνεται όταν 10χιλ. αυτοκίνητα μπαίνουν την ίδια στιγμή στη πρίζα μέσα στη νύχτα και πρέπει να καίμε αέριο ή λιγνίτη για να παράξουμε ρεύμα και να φορτίσουμε μπαταρίες. Επιεικώς ενεργειακά παρανοϊκό! Πέραν των επενδύσεων που πρέπει να γίνουν στα δίκτυα διανομής, τα καλώδια που περνούν μπροστά απ' τα μπαλκόνια.

      3. Λυπάμαι, η τεχνολογία υδρογόνου δεν θα περπατήσει, για τον απλό λόγο πως η παραγωγή υδρογόνου από φυσικό αέριο είναι πιο φθηνή. Την προσεχή 10ετία θα μας πνίξουν "ωκεανοί" φυσικού αερίου, θα έρχεται απ' όλες τις κατευθύνσεις.

      4. Η ραγδαία βελτίωση του βιοτικού επιπέδου απ' το 19ο αιώνα και η αύξηση του προσδόκιμου ζωής οφείλεται στα ορυκτά καύσιμα. Χωρίς αυτά θα πεθαίναμε στα 40-45.

      5. Το ιστολόγιο έχει πάνω από 1200 αναρτήσεις, δεν περιμένω πως έχετε διαβάσει κάποιες. Απλά βρήκατε ευκαιρία σχολιασμού. Πριν αποδώσετε προθέσεις, προτείνω να διαβάσετε το ιστολόγιο. Κανείς δεν έχασε διαβάζοντας.

      6. Είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος απ' το γεγονός πως η ανάρτηση έχει κάνει το γύρο του πλανήτη κι ούτε ένας δεν σχολιάζει πως ο Σταθάκης μιλά για νέα, επιπρόσθετη φορολογία στα καύσιμα. Προφανώς, λεφτά υπάρχουν, να πληρώνουμε κερατιάτικα! Οπότε, δεν μπορεί, με τόσα λεφτά όλοι θα πάρουμε από ένα και δυο ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

      Διαγραφή
    6. Είσαι βαριά νυχτωμενος Αλήθειες λέει το αρθρο

      Διαγραφή
    7. Φτωχές οι απαντήσεις σας, ως αναμενόμενον δηλαδή. Επιλεκτικές απομονώσεις κλπ κλπ... Δεν θα ξαναεξηγήσω γιατί δεν είναι παραγωγική η κουβέντα μαζί σας, διότι ήδη το έχω εξηγήσει στο προηγούμενο σχόλιο.
      Ο κύριος Unknown, σε αντίθεση με εσάς που γνώσεις έχετε, αλλά στόχους υγιείς δεν έχετε, είναι φανερό ότι νομίζει πως καταλαβαίνει περισσότερα από όσα καταλαβαίνει. Σε ανεπαρκείς γνώσεις και ελλειπή κατανόηση πατάει, όπως φαίνεται και από τις απαντήσεις του, ακόμη και σε σας.
      Σε όσους διαβάσουν τις "απαντήσεις" σας, συνιστώ να ξαναδιαβάσουν το προηγούμενο σχόλιό μου.
      Και εδώ λήγει η ευγενική μας συζήτηση. Παρότι δεν παίζετε καλό ρόλο, σας εύχομαι μια καλή χρονιά με υγεία αλλά δυστυχώς και αποτυχία στους (όχι θετικούς) στόχους σας.

      Διαγραφή
    8. Ο καθένας διαβάζει και κρίνει ανάλογα με τις γνώσεις που έχει ή δεν έχει και την πλύση εγκεφάλου που έχει υποστεί απ' την πολυετή καθημερινή προπαγάνδα. Όποιος σπεύδει ν' αποδίδει προθέσεις, χωρίς την παραμικρή τεκμηρίωση, δείχνει απλά το ποιον του.
      Λυπάμαι που σας χαλάω την πιάτσα, αλλά να μάθετε ν' ακούτε και τον αντίλογο, τουλάχιστον αυτό έλεγαν τόσο οι αρχαίοι ημών πρόγονοι όσο και οι Διαφωτιστές. Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  2. Όσο για τις θερμοκρασίες, οι μπαταρίες έχουν ενεργά κυκλώματα ελέγχου και προστασίας, δεν υφίσταται τέτοιο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας έχω δώσει σχετικό σύνδεσμο, ανοίξτε τον.

      Διαγραφή
    2. Η απάντηση έρχεται από αναγνώστη στο FB. ;Δημοσίευμα Φεβ. 2019: AAA confirms what Tesla, BMW, Nissan electric car owners suspected — cold weather saps EV range.

      https://www.cnbc.com/2019/02/06/aaa-confirms-what-tesla-bmw-nissan-ev-owners-suspected-of-cold-weather.html

      Διαγραφή
  3. Οι περισσότερες οικιακές παροχές πλέον είναι 25KVA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέα ρευματοδότηση διαμερίσματος πριν 3 μήνες, με νέο συμβόλαιο & νέο σχέδιο ηλεκτρολόγου, έχει πάλι Συμφωνημένη Ισχύ παροχής 8KVA. Στη 2η σελίδα λογαριασμού ΔΕΗ.

      Διαγραφή
    2. Ναι οσοι εχουν τριφασικο και πλεον εχουν πολλοι...Κακως κακιστα δεν εχουν ολοι στις νεες κατοικιες...

      Διαγραφή
    3. Σιγά-σιγά θα γίνει, προκειμένου να αποκτήσουμε "έξυπνα δίκτυα". Αν κάτσει κανείς και μετρήσει πόσα λεφτά χρειάζονται, θα κάνει χαρακίρι επιτόπου.

      Διαγραφή
  4. ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΕΝΑ ΚΑΡΡΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ Ο ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΣ blogger!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ λυπηρό που μόνο χολή βγάζετε. Τόσο μπορείτε προφανώς. Ζήτημα παιδείας, ασφαλώς!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Η ικανότητα ανάγνωσης και κατανόησης κειμένου διδάσκεται στο Δημοτικό. Μήπως το περάσατε στο ντούκου; Μήπως να ξαναδιαβάζατε το άρθρο;

      Διαγραφή
  6. Κατ' αρχήν αντί για βενζίνη θα πρέπει να πληρώνουμε την ενέργεια των μετακινήσεών μας στη ΔΕΗ σε τιμή κιλοβατώρας στο δίκτυο. Σε πολύ υψηλότερη τιμή και με πράσινα τέλη, κόντρα φόρους, θα υπερβαίνουμε αριθμούς κατανάλωσης πάνω από τους οποίους θα ανεβαίνει η τιμή της kWh....
    Δεύτερον όταν σου κόβουνε το ρεύμα, θα σου κόβουνε και το αυτοκίνητο. Αυτό το σκέφτηκε κανείς;
    Τρίτον, οι ηλεκτρικοί κινητήρες μπορεί να μην παράγουν καυσαέρια μπροστά σου, αλλά για να υπάρχει το ρεύμα που τους κινεί καίμε κάρβουνο στην Κοζάνη... Κάρβουνο σε μηχανές εξωτερικής καύσεως, απόδοσης της τάξης του 20%, και όχι βενζίνη σε μηχανές εσωτερικής καύσεως απόδοσης πολύ μεγαλύτερες... απλά δεν το βλέπεις μπροστά σου.
    Και τέταρτον, δεν έχουν χαμομήλι μέσα οι μπαταρίες. Ούτε λάδι και ρίγανη. Έχουν επικίνδυνα χημικά. Και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν πανίσχυρες τέτοιες. Για να σε πηγαίνουν Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Όχι για να γυρίσουν λίγο τη μίζα να πάρει μπρος. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με το περιβάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιπλέον, πολύ θα ήθελα να δω ένα crash test ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι στραπατσαρισμένες μπαταρίες παύουν να είναι ακίνδυνες! Κι όλο το πάτωμα του αυτοκινήτου είναι μπαταρία!

      Διαγραφή
    2. Πάντως δεν καίμε πια κάρβουνο στην Κοζάνη, αυτό ήταν μέχρι πριν 5 χρόνια. Τώρα καίμε κάρβουνο στα Σκόπια και τα λοιπά Βαλκάνια και εισάγουμε έτοιμο ρεύμα. Ή καίμε αέριο.

      Κι ο βαθμός απόδοσης 20% είναι υπερβολή, τόσο δεν είχε ούτε ο παλιός ΑΗΣ ΛΙΠΤΟΛ. 33-38% είναι πιο ρεαλιστικό.

      Διαγραφή
    3. τα ηλεκτρομαγνητικα πεδια τα ξεχασατε;

      Διαγραφή
  7. Στο σημείο που λέτε ότι η ΕΕ θα επιβάλλει πρόσθετους φόρους 1000 δολλαρίων, ανά πολίτη του κόσμου, πρώτα πρώτα η ΕΕ εν έχει δικαιοδοσία πάνω σε όλο τον πληθυσμό του πλανήτη και δεύτερο οι περισσότεροι άνθρωποι του πλανήτη, όπως στις Αφρικανικές χώρες και σε κάποιες ασιατικές, δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν αυτά τα 1000 δολάρια, αφού ζουν σε άθλιες συνθήκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει δικαιοδοσία; Χα! Μέσω του ΟΗΕ προωθείται το κολπάκι! Αυτό είναι το "φαινόμενο του θερμοκηπίου", που έγινε "υπερθέρμανση του πλανήτη", άλλαξε όνομα σε "κλιματική αλλαγή" και η τελευταία έκδοση λέγεται "κλιματική κρίση". Η "κρίση" σημαίνει λήψη έκτακτων μέτρων.

      "Ζουν σε άθλιες συνθήκες"; Και λοιπόν; Ένοιαξε ποτέ αυτό κάποιον στο Δυτικό κόσμο; Το κοβάλτιο για το κινητό σας τηλέφωνο το σκάβουν παιδιά στο Κονγκό, θα σταματήσει η παραγωγή κινητών; Η εκμετάλλευση έχει πολλές μορφές.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ κύριε lignite is gold, παρακολούθησα εσάς και την "αντίπαλη" παράταξη (ropatos και συντροφία) και επιθυμώ να συγχαρώ τους πάντες (όχι μόνο εσάς, επαναλαμβάνω: τους πάντες) διότι απόλαυσα επίπεδο λεκτικής συζήτησης καλού επιπέδου. Για το περιεχόμενο δεν εκφέρω γνώμη ούτε ανίδεου, έχω γνώθι σεαυτόν που με σώζει σε τέτοιες καταστάσεις. Πάντως τολμώ να επαναλάβω ότι σχεδόν με εξέπληξε ο τρόπος που εκφράστηκαν οι πάντες και η προσπάθεια να μη μιλούν ξεκάρφωτα. Τυχόν μικρο-μαχαιρώματα (περί προθέσεων κ.α.) είναι πταίσματα, αξίζει να τα συγχωρήσουμε. Ευχαριστώ και άντε ας πούμε "Καλή Χρονιά", που μάλλον φαίνεται πως δεν θα είναι για τη χώρα ούτε από το καλημέρα.

      Διαγραφή
  8. έχει βγάλη σε παραγωγή πόσους ηλεκτρικούς κινητήρες,μετά μας πλασάρουν τριφασικά ,μονοφασικά ,6V,12V,24V και ότι μαλακία μπορούν να σκεφτούν μόνο και μόνο για να μας τραβήξουν λευτα,υπάρχει ομάδα ανθρώπων που φτιαχνη ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία όσο ένα λαπτοπ και βάρος όσο ένα πεπόνι ,και επειδη τυγχανει και ηλεκτροκίνητο τελικιαζι σε 3 με 4 δευτερόλεπτα,αλλά επειδή αυτά δεν τα κατασκευασαν επιστήμονες , αλλά απλή άνθρωποι δεν τους συμφερη να βγεί σε παραγωγή γιατί τότε θα έχει και η κουτσή μαρία ηλεκτροκίνητο που θα κοστίζει μηδέν και θα φορτίζεί με κόστος τόσο όσο ένα τρυπάνι επαναφορτιζόμενο ,άντε ψωνίστε τεχνολογία τώρα υβριδική και ημι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα εχουμε καποιο site για να δουμε ολα αυτα τα αξια επιτευγματα? ευχαριστω.

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά σε όλους
    https://books.google.gr/books?hl=el&lr=&id=BYnQr5cTPiIC&oi=fnd&pg=PR3&dq=electric+vehicle+battery+technologies&ots=2ZikEu4sJA&sig=z95mea4ncz0uEy_UuLJplp8xeL8&redir_esc=y#v=onepage&q=electric%20vehicle%20battery%20technologies&f=false

    Electric Vehicle Integration into Modern Power Networks



    https://www.amazon.com/Advanced-Management-Technologies-Electric-Automotive/dp/1119481643/ref=sr_1_1?crid=1B9R7H7IUBECV&keywords=advanced+battery+management+technologies+for+electric+vehicles&qid=1578391515&s=books&sprefix=battery+technology+electric%2Caps%2C288&sr=1-1

    Advanced Battery Management Technologies for Electric Vehicles


    Comparison of the environmental impact of 5 electric vehicle battery technologies using LCA

    https://s3.amazonaws.com/academia.edu.documents/30669762/010.pdf?response-content-disposition=inline%3B%20filename%3DComparison_of_the_environmental_impact_o.pdf&X-Amz-Algorithm=AWS4-HMAC-SHA256&X-Amz-Credential=AKIAIWOWYYGZ2Y53UL3A%2F20200107%2Fus-east-1%2Fs3%2Faws4_request&X-Amz-Date=20200107T101234Z&X-Amz-Expires=3600&X-Amz-SignedHeaders=host&X-Amz-Signature=1439a24676d1b24bca30be5b78aa27554e4c3d0bcaa6f45be0cb950cdbc6944b

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά! Καλή η θεωρία της προηγούμενης δεκαετίας, αλλά όταν μιλούμε για Ελλάδα να έχουμε κατά νου την πραγματικότητα στο δίκτυο διανομής, όπου θα κουμπώσουν τα ηλ. αυτοκίνητα. Η πραγματικότητα λοιπόν είναι πως το δίκτυο διανομής πρέπει να στηθεί απ' την αρχή και λεφτά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Οπότε πρέπει να πουληθεί ο ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου, μετά την εκτόξευση του χρέους στο 180% του ΑΕΠ, έλθουν οι ξένοι και με τις "επενδύσεις" στα δίκτυα να μας πάνε το χρέος στο 250%. Καληνύχτα Ελλάδα, τα ηλ. αυτοκίνητα σε μάραναν!

      Διαγραφή
    2. Για την ιστορία, τα πρώτα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά, με μπαταρίες, δεν είχαν μηχανή εσωτερικής καύσης. Αυτό έγινε αργότερα ...

      Διαγραφή
  10. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να αποτελέσει λύση στο ενεργειακό πρόβλημα του πλανήτη και στο πρόβλημα της ρύπανσης ρύπανση Απλά Θα μεταφερθεί από τις μεγάλες πόλεις στα σημεία που λειτουργούν τα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος η τεχνολογία των συσσωρευτών τουλάχιστον όπως είναι σήμερα δεν μπορεί κατά κανένα τρόπο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός αυτοκινήτου που θα προορίζεται για χρήση εκτός πόλεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θεωρητικό σχέδιο είναι η ηλεκτροκίνηση να βασίζεται σε ενέργεια από ΑΠΕ και οι μπαταρίες άλλοτε να φορτίζουν απ' το δίκτυο κι άλλοτε να το τροφοδοτούν. Αλλά αυτό προϋποθέτει τεράστιες επενδύσεις σε δίκτυα, τόσο μεταφοράς όσο και διανομής. Στη Γερμανία εδώ και χρόνια έχουν ήδη ξεσπάσει αντιδράσεις για τα δίκτυα μεταφοράς, που ανάγκασαν στην υπογειοποίηση δικτύων υψηλής τάσης στη Βαυαρία. Το κόστος εκτινάσσεται, ο λογαριασμός της Energiewende ανεβαίνει διαρκώς, ενώ ταυτόχρονα ανεβαίνουν τα ποσοστά της Αλτερνατίβας. Αυτή είναι η κληρονομιά της Μέρκελ.

      Διαγραφή
  11. Συμφωνώ απόλυτα,για αυτό δίδω και τη βιβλιογραφία δημόσια.
    και ένα πρόσφατο άρθρο

    https://tvstar.gr/eyvoia-articles/112478-apistefto-espasan-anemogennitries-apo-tous-anemous


    Απίστευτο! Έσπασαν ανεμογεννήτριες από τους ανέμους

    Απίστευτο και όμως συνέβη! Έσπασαν ανεμογεννήτριες-θηρία από τους ανέμους που φυσούσαν στην Κάρυστο.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του tvstar.gr, οι άνεμοι τις τελευταίες ημέρες έφταναν τα 11 μποφόρ, ταχύτητας 160χλμ. Αρκετές ανεμογεννήτριες από το αιολικό πάρκο στο Κατσαρώνι λύγισαν στο πέρασμα των θυελλωδών ανέμων.

    fb img 15785192254584870231587676711781

    Οι κάτοικοι, τώρα, ανησυχούν για τα πάρκα που είναι κοντά στα χωριά και αναρωτιούνται τι θα μπορούσε να συμβεί, εάν έσπαγε ένα φτερό ή ένα κομμάτι της τεράστιας αυτής κολόνας και με το πέταγμά της έφτανε σε σημείο να χτυπήσει άνθρωπο.

    Να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο αιολικό είναι ανενεργό και δυστυχώς, με τις ανεμογεννήτριες χωρίς να έχουν απομακρυνθεί από το σημείο.

    fb img 15785192418266606475744113310941

    Πηγή εικόνας: k.Stavridis

    https://tvstar.gr/images/arthra/arthrografia/01-topika/04-evoia/2020/01-Ianouarios/aneomog/FB_IMG_1578519219686.jpg

    https://tvstar.gr/images/arthra/arthrografia/01-topika/04-evoia/2020/01-Ianouarios/aneomog/fb_img_15785192254584870231587676711781.jpg


    https://tvstar.gr/images/arthra/arthrografia/01-topika/04-evoia/2020/01-Ianouarios/aneomog/fb_img_15785192418266606475744113310941.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, το ανέβασα κατευθείαν στη σελίδα στο FB!
      Τ' άφησαν να σκουριάσουν κι όποιον πάρει ο χάρος! Ανεύθυνος "επενδυτής", ανεύθυνη Πολιτεία, ανεύθυνοι θεσμοί, δεν μας είπαν άδικα Failed State!

      Διαγραφή
  12. Δυο χρόνια μετά την ανάρτηση μας ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα! https://greeklignite.blogspot.com/2023/01/ev-h-havila-kystruten.html
    Μια χαρά και δυο τρομάρες είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή