Την ίδια στιγμή στη Γερμανία η απερχόμενη το 2021 κυβέρνηση της Μέρκελ επέκτεινε τη διάρκεια της επιδότησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025, καθώς φαίνεται πως κι εκεί δεν πρόλαβαν όλοι οι πλούσιοι να αποκτήσουν ένα νέο ηλεκτρικό καλούδι, παρόλο που οι επιδοτήσεις ξεκίνησαν ήδη το 2016. Τώρα έχει ξεσπάσει ένα νέο σκάνδαλο με τις επιδοτήσεις κι η νέα κυβέρνηση τρέχει να συμμαζέψει τ' ασυμμάζευτα, αλλά η διαφορά είναι πως η Γερμανία κατασκευάζει και εξάγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Στη Γερμανία η
επιδότηση φθάνει μέχρι 9.000 ευρώ και υπάρχει υποχρέωση διακράτησης του
ηλεκτρικού αυτοκινήτου για τουλάχιστον έξι μήνες. Εκεί ακριβώς οι
"έξυπνοι" βρήκαν το παραθυράκι και, ...
Ιδιαίτερη προτίμηση για εξαγωγή φαίνεται να συγκεντρώνουν τα οχήματα της BMW (21%) και της Tesla (19%), ενώ κατά μέσο όρο 12% του συνόλου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων καταλήγει στο εξωτερικό. Με άλλα λόγια, 12% των ιδιοκτητών ξεφορτώνονται το ηλεκτρικό τους καλούδι μόλις περάσει το εξάμηνο και άγνωστος ο αριθμός αυτών που μεταπωλούνται εντός Γερμανίας, προκειμένου να τα ξεφορτωθεί ο αρχικός ιδιοκτήτης.
Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 1/7/2021 πλέον δεν ανεβαίνουν στο Facebook.
Για αναδημοσίευση, πρέπει να φαίνεται υποχρεωτικά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr", ακόμα κι αν κάνετε αναδημοσίευση από αλλού.
Τώρα το νέο, πανίσχυρο Υπουργείο Οικονομικών & Κλιματικής Δράσης εξετάζει την αύξηση από το 2023 της εξάμηνης περιόδου υποχρεωτικής διακράτησης σε δωδεκάμηνο, καθώς -εδώ είναι το ζουμί- η απαξίωση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι σημαντικά μεγαλύτερη στο 12μηνο σε σχέση με το εξάμηνο! Κι αν ο ιδιοκτήτης θελήσει να πουλήσει το αυτοκίνητο πριν το 12μηνο, θα πρέπει να επιστρέψει το σύνολο της επιδότησης.
Ένας-ένας οι μύθοι για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καταρρέουν, όσο οι καταναλωτές έρχονται περισσότερο σ' επαφή μαζί τους. Ο μύθος του φθηνού κόστους μετακίνησης έχει καταρρεύσει προ πολλού, καθώς με 40 λεπτά/κιλοβατώρα για αργή και 60 για λιγότερο αργή φόρτιση μόνο φθηνή δεν είναι. Επιπλέον, το μπάχαλο της Αττικής οδού στον πρόσφατο χιονιά κατέδειξε περίτρανα πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να γίνουν παγίδες θανάτου για τους επιβαίνοντες, καθώς οι μπαταρίες λιθίου έχουν ισχυρή αλλεργία στο κρύο: ξεφορτίζονται πιο γρήγορα και πιο απότομα.
Αλλά η ΝεοΜαοϊκή ΕΕ θέλει να επιβάλει υποχρεωτική χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με υποχρεωτικό εξοβελισμό των συμβατικών, όχι βέβαια για να "σώσει τον πλανήτη", αλλά για να μπορεί να παρακολουθεί τους πάντες όπου κι αν πηγαίνουν και να παρεμβαίνει από μακριά στην κίνηση: έχετε μήπως ιδέα πόσους αισθητήρες έχουν πλέον τα παρμπρίζ των σύγχρονων αυτοκινήτων;
Με πληροφορίες από https://www.wiwo.de/unternehmen/auto/wirtschaftsministerium-massenhafter-missbrauch-wird-die-e-auto-foerderung-bald-angepasst/28073578.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου