Ενσιλωτής

Το ιστολόγιο λειτουργεί στο περιβάλλον του Google Blogger και ο Blogger χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υηρεσιών, την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με την περιήγηση στο ιστολόγιο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022

EV-Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Κινεζικό ηλεκτρικό υπερ-SUV εμφανίστηκε στους Ελληνικούς δρόμους!

Όταν κυκλοφορεί ένα νέο μοντέλο αυτοκινήτου, βγαίνει στους δρόμους για δοκιμές καμουφλαρισμένο, ώστε μέχρι την έναρξη πωλήσεων να κρύψει ό,τι μπορεί απ' τον ανταγωνισμό. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο εμφανίστηκε πολύ πρόσφατα στους Ελληνικούς δρόμους και το ιστολόγιο έχει αποκλειστικές φωτογραφίες! Άλλωστε με το λήμμα "EV-Ηλεκτρικά αυτοκίνητα" θα βρείτε αρκετές αναρτήσεις στο ιστολόγιο.

Όπως φαίνεται στην πιο πάνω εικόνα, πρόκειται για ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV, το οποίο έχει συνδεθεί σε φορτιστή για ανεφοδιασμό. Ο Ασιατικής καταγωγής οδηγός ανέφερε πως το όχημα έχει κυκλοφορήσει μόνο στη Νορβηγία και κάνει το γύρο του κόσμου για δοκιμές: η πληροφορία φαίνεται να επαληθεύεται, καθώς η πινακίδα κυκλοφορίας φαίνεται να είναι Νορβηγική για οχήματα δοκιμών.

Πρόκειται για το Κινεζικής κατασκευής Xpeng G9, που, σύμφωνα με πληροφορίες απ' το διαδίκτυο, είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα μεγάλων διαστάσεων, καθώς έχει μήκος 4891mm, πλάτος 1937mm και ύψος1680mm, με 2998mm μεταξόνιο και 660 λίτρα χώρο αποσκευών. Έχει πισωκίνητη και 4κίνητη έκδοση και σε όλες τις εκδόσεις "φοράει" κινητήρα 230kW με 430kN ροπή. Οι μπαταρίες λιθίου έχουν χωρητικότητα 78,2kWh στην πισωκίνητη έκδοση (μπαταρίες LFP) και 98kWh στην έκδοση 4x4 (μπαταρίες NMC).

Θεωρείται το πιο γρήγορα φορτιζόμενο αυτοκίνητο, καθώς υποστηρίζει φορτιστές ισχύος 480kW και σε 5 λεπτά μπορεί να πάρει φόρτιση για 200km. Φυσικά, όσοι έχετε διαβάσει την πιο δημοφιλή ανάρτηση στο ιστολόγιο, ξέρετε ήδη πως φορτιστή ισχύος 480kW θα τον δείτε μόνο στα όνειρά σας, αλλά η ζωή εξελίσσεται! Και κανείς δεν θα σας πει τι θα πάθουν οι μπαταρίες όταν ...

τις “μπουκώνουν” με πολλά αμπέρ, για να φορτιστούν πιο γρήγορα.

Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 1/7/2021 πλέον δεν ανεβαίνουν στο Facebook.

Η αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο εφόσον, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φαίνεται υποχρεωτικά και ξεχωριστά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr", ακόμα κι αν κάνετε αναδημοσίευση από αλλού. Μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε!

Σύμφωνα τώρα με πληροφορίες απ' το διαδίκτυο, ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο, που στις πρώτες εικόνες, αποκλειστικές του ιστολόγιου, βλέπουμε να φορτίζει στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, τον Απρίλιο το φωτογράφησαν να κυκλοφορεί τόσο στο Πόρτο της Πορτογαλίας (επάνω) όσο και στο Rijswijk της Ολλανδίας (κάτω).

Το μοντέλο αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη μέσα στο 2023, με τιμή που εκτιμάται πως θα ξεκινά στις 45 και θα φθάνει μέχρι τις 68 χιλ. ευρώ, ωστόσο μένει να δούμε αν η ΕΕ θα έχει αρκετό ρεύμα το χειμώνα, για να δίνει και σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα! Θα γελάσει κάθε πικραμένος με όσα πρόκειται να δούμε, αφού η ΕΕ θέλει 5% ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ εξοικονόμηση ηλεκτρισμού, την ίδια στιγμή που συνεχίζονται οι επιδοτήσεις στους πλούσιους για την προώθηση των -αποδεδειγμένα σε όλο τον πλανήτη- αναξιόπιστων με την παρούσα τεχνολογία μπαταριών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων.


4 σχόλια:

  1. Λένε πως έφτιαξαν φορτιστή αυτοκινήτων με εύκαμπτο καλώδιο και φις για μέγιστη (συνεχώς επιτρεπόμενη?) ένταση 3000Α όπως φαίνεται στο παρακάτω λινκ.

    https://insideevs.com/news/592360/megawatt-charging-system-mcs-launch/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λένε, αλλά μόνο για βαριά οχήματα. Τα χαρακτηριστικά Max 1.250 volt & 3.000 ampere (DC) λένε πως πρόκειται για βιομηχανική εγκατάσταση, που πρέπει να στηθεί απ' την αρχή.
      "in theory, a truck full of batteries could become a small power plant." Θα ξεκοιλιάσουμε τον πλανήτη για να βρούμε τα υλικά να τον γεμίσουμε μπαταρίες;;; Πρασινάδες και πράσσειν άλογα!

      Διαγραφή
    2. Ακόμη κι αν βρεθούν οι μπαταρίες, πόσα τέτοια οχήματα μπορούν να φορτίζονται ταυτόχρονα με 3,5MW πχ στο Ελληνικό Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΣΜΗΕ) αν δεν κλείσουμε όλα τα υπόλοιπα φορτία στο σύστημα?

      Διαγραφή
    3. Μα είναι πολύ απλό! Οι φωστήρες που τα προωθούν είτε δεν ενδιαφέρονται για το πώς θα φορτίζουν ταυτόχρονα είτε ελπίζουν πως δεν θα υπάρχει ταυτοχρονισμός.Ενδιαφέρονται μόνο για το πώς θα πουλήσουν το σχετικό εξοπλισμό, φορώντας του ένα "μανδύα πρασινάδας".

      Διαγραφή