Στις 24/2/2022 ο Ρωσικός στρατός μπήκε στην Ουκρανία κι έκτοτε δεν έχει ξαναβγεί. Ήταν η τελευταία πράξη ενός δράματος που παίζεται στην περιοχή τουλάχιστον 15 χρόνια, λόγω της πρόθεσης του ΝΑΤΟ να επεκταθεί ανατολικότερα και να φθάσει στα σύνορα της Ρωσίας.
Ακολούθησαν οι "κυρώσεις" των Δυτικών στη Ρωσία, που έχουν γυρίσει μπούμερανγκ στους λαούς τους, αφού οι Δυτικοί πήγαν "ξυπόλυτοι στ' αγκάθια" του εφοδιασμού με ενεργειακές και άλλες πρώτες ύλες, περιλαμβανομένων των τροφίμων. Η παροιμία λέει πως "Στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται" και η αναμπουμπούλα είναι η αναταραχή στην αγορά φυσικού αερίου που ρέει μέσω των Ρωσικών αγωγών προς την Ευρώπη: ω του θαύματος, όπως είδα στο τουίτερ, απ' όπου το πιο πάνω διάγραμμα, οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου από τις ΗΠΑ ξεπέρασαν το Σεπτέμβριο 2022 τις συνδυασμένες ροές υγροποιημένου αερίου και αερίου αγωγών απ' τη Ρωσία. Βεβαίως αυτό δεν οφείλεται τόσο στην αύξηση των μεταφορών απ' τις ΗΠΑ όσο στη μείωση της ροής Ρωσικού αερίου. Μεγαλύτερος προμηθευτής παραμένει ακόμα η Νορβηγία, αλλά μένει να δούμε μέχρι πότε.
Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 1/7/2021 πλέον δεν ανεβαίνουν στο Facebook.
Η αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο εφόσον, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φαίνεται υποχρεωτικά και ξεχωριστά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr", ακόμα κι αν κάνετε αναδημοσίευση από αλλού. Μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε!
Μόνο που η απόσταση
των ΗΠΑ απ' την Ευρώπη είναι κομματάκι μεγαλύτερη απ' την απόσταση της Ρωσίας
και το αέριο ...
Ο ημερήσιος ναύλος για ένα LNG Carrier είχε ξεπεράσει τις 300.000 δολάρια, με τη Maran Gas να το σπάει ξεπερνώντας τις 400.000, ενώ αναλυτές προβλέπουν ότι τα ημερήσια έσοδα στο άμεσο μέλλον μπορεί να αγγίξουν το ένα εκατομμύριο δολάρια. Οι μεγάλοι κερδισμένοι θα είναι οι Έλληνες πλοιοκτήτες, οι οποίοι πρωταγωνιστούν και σε αυτόν τον κλάδο της ναυτιλίας, με στόλο που αποτελείται από 133 LNG Carriers και άλλα 39 υπό ναυπήγηση".
Φυσικά δεν χρειάζεται να σας πω σε τίνος καμπούρα θα φορτωθούν τα ακριβά μεταφορικά: στον τελικό καταναλωτή, βεβαίως-βεβαίως! Και, βεβαίως, βρέθηκαν και κάποιοι, γνωστοί και μη εξαιρετέοι εφοπλιστές, που δεν περιορίστηκαν στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου από τις ΗΠΑ. Το χρήμα δεν έχει πατρίδα κι οι Έλληνες βρέθηκαν στα Ρωσικά λιμάνια, να μεταφέρουν το Ρωσικό πετρέλαιο στην ταλαιπωρημένη απ' τους πολιτικούς ΕΕ! Ο ιστότοπος investigate-europe.eu, που στεγάζει συνεργαζόμενους δημοσιογράφους από 11 χώρες της ΕΕ, δημοσίευσε λίστα με τους εφοπλιστές διαφόρων χωρών που μετέφεραν Ρωσικό πετρέλαιο κι ανάμεσά τους, κατά σειρά περισσότερων μεταφορών, διαβάζουμε 4 Έλληνες: Οικονόμου (78 φορτία, 9,2 εκατ. τόνοι), Βαρδινογιάννης (16 φορτία, 1,6 εκατ. τόνοι), Αλαφούζος (15 φορτία, 2,1 εκατ. τόνοι), Μαρινάκης (6 φορτία, 515 χιλ. τόνοι).
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο ιστότοπος απευθύνθηκε στις εταιρείες για σχολιασμό, αλλά καμιά δεν απάντησε. Και τι να σχολιάσουν άλλωστε; Πως ο ΣΚΑΪ κι η Καθημερινή μας λένε συνέχεια πόσο κακός είναι ο Πούτιν, την ίδια στιγμή που τον εξυπηρετούν μεταφέροντας το Ρωσικό πετρέλαιο; Ότι, εντελώς υποκριτικά, η ΕΕ δεν έχει επιβάλει κυρώσεις στο Ρωσικό πετρέλαιο; Ή ότι αυτά έχει ο καπιταλισμός κι "ο τελευταίος καπιταλιστής θα πουλήσει το σχοινί με το οποίο θα τον κρεμάσουν", κατά το παλιό τσιτάτο;
Παραδοσιακά πράγματα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιγράφω:
"Σκοπός της μετεγκατάστασης ήταν η πειρατεία, να επιτίθενται σε πλοία που κατευθύνονταν ή έρχονταν από την Μαύρη Θάλασσα στην Μεσόγειο» έχει πει ο εφοπλιστής σε συνέντευξη του στο διεθνές ναυτιλιακό έντυπο Trade Winds."
Τελικά... "μπήκαν οι βάσεις για την εφοπλιστική δραστηριότητα".
Δεν φταίνε όμως αυτοί. Εμείς δια της αφοσίωσής μας στη "δημοκρατία" τους, τους ανακυρήσουμε και τους τιμούμε ως "εθνικούς ευεργέτες". Και να ήθελαν δηλαδή, δεν τους επιτρέπουμε εμείς να σταματήσουν τη "δουλειά" τους.
Πηγή:
https://m.eirinika.gr/article/221114/top-woman-i-efoplistria-maria-aggelikoysi-i-gynaika-poy-pleon-dioikei-mia