Η σελίδα Greeklignite εντός του 2021 σκοπεύει ν' αποχωρήσει απ' τη λογοκρισία του Facebook, ήδη βρίσκεται στο MeWe. (Στη δεξιά στήλη θα βρείτε το σύνδεσμο).
Greeklignite plans to leave censoring Facebook, now is on MeWe. (Link at the right column).
Όταν ξέσπασε το σκάνδαλο dieselgate, η απάτη εκπομπών των αυτοκινήτων του Ομίλου Volkswagen, αποκαλύφθηκε πως είχαν χειραγωγήσει το λογισμικό των κινητήρων ντίζελ ώστε να πληρούν τις οριακές τιμές εκπομπών στη φάση των δοκιμών, αλλά όχι σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να απαγορευθούν τα αυτοκίνητα ντίζελ σε πολλές Γερμανικές πόλεις και οι πωλήσεις αυτοκινήτων ντίζελ κατέρρευσαν, καθώς τα οξείδια του αζώτου είναι εξαιρετικά βλαπτικά τόσο για τον άνθρωπο όσο και για το περιβάλλον. Οπότε τώρα, που λόγω της πανδημίας μειώθηκαν οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου, η UBA είχε κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένη!
Δυστυχώς η κλιματική
παράνοια έχει οδηγήσει σε επικίνδυνα μονοπάτια και, αφού επείγονται να
καταργήσουν τα καύσιμα που βασίζονται στον άνθρακα, λόγω εκπομπών CO2, τώρα
ξεπροβάλει στον ορίζοντα η προοπτική χρήσης ως καυσίμου της αμμωνίας (ΝΗ3)!
Φυσικά, όταν καεί η -τοξική και διαβρωτική-
αμμωνία, όταν δηλαδή αντιδράσει με το οξυγόνο, θα ...
Η χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου δεν είναι κάποια νέα και εξωτική τεχνολογία, μηχανή που χρησιμοποιούσε αμμωνία για κίνηση τρένου κατασκευάστηκε ήδη το 1822! Κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου μάλιστα τη χρησιμοποιούσαν στο Βέλγιο, για να κινούν αστικά λεωφορεία. Λόγω της παράνοιας με το CO2, εξετάζεται ξανά τον 21ο αιώνα, κυρίως στην Κορέα και την Ιαπωνία και κυρίως για την κίνηση των πλοίων, καθώς η έκρηξη του αερόπλοιου Χίντεμπουργκ το 1937 δεν επιτρέπει πειράματα με υδρογόνο. Τον Οκτώβριο 2020 το American Bureau of Shipping (ABS) παρουσίασε τη "Λευκή Βίβλο" "Ammonia as Marine Fuel", μια έκδοση που συνοψίζει τις προκλήσεις της χρήσης αμμωνίας στα πλοία, ενόψει της πολιτικής για απανθρακοποίηση της ναυτιλίας έως το 2050. Μέσα στο 2021 η κατασκευάστρια μηχανών Wärtsilä θα δοκιμάσει τη δική της μηχανή για καύση αποκλειστικά αμμωνίας.
Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Για λίγο καιρό ακόμα θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν και στο Facebook. Οδηγίες ρύθμισης για τις "Προτιμήσεις Ενημερώσεων" στο Facebook θα βρείτε εδώ.
Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως η αμμωνία ήδη παράγεται σε μεγάλες ποσότητες για χρήση στη χημική βιομηχανία και στις βιομηχανίες λιπασμάτων και φαρμάκων, μόνο που παράγεται φθηνά με χρήση φυσικού αερίου. Κάπως έτσι έκλεισε το 1992 η ΑΕΒΑΛ της Πτολεμαΐδας, που παρήγαγε αζωτούχα λιπάσματα με αμμωνία απ' το λιγνίτη, αλλά, ως ελεγχόμενη απ' το Δημόσιο, οι πολιτικοί την είχαν φορτώσει με εξωφρενικά πολύ προσωπικό και το κόστος ξέφευγε.
Η αμηχανία για το τι θα κάνουν με την αστάθμητη ενέργεια των αιολικών όταν φυσά και την υπερβάλλουσα των φωτοβολταϊκών τα μεσημέρια, οδηγεί την ΕΕ στην (πανάκριβη) παραγωγή υδρογόνου με ηλεκτρόλυση και στην (πανάκριβη) μετατροπή του ασταθούς υδρογόνου στην πιο σταθερή αμμωνία. Ωστόσο, όταν κανείς καταφεύγει σε πανάκριβες λύσεις, χάνει σε ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και ψάχνει τρόπους να επιβάλλει δασμούς στα προϊόντα χωρών της Ασίας, που δεν ακολουθούν το δρόμο της κλιματικής παράνοιας. Αυτό έπαθε η ΕΕ και ψάχνει τώρα να επιβάλλει δασμό άνθρακα, αλλά η Ινδία ήδη της διαμήνυσε πως δασμοί μπορούν να επιβληθούν απ' όλους. Οπότε το παγκόσμιο εμπόριο θα γίνει "δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα!"
Για αναδημοσίευση, πρέπει να φαίνεται υποχρεωτικά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου