Ενσιλωτής

Το ιστολόγιο λειτουργεί στο περιβάλλον του Google Blogger και ο Blogger χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υηρεσιών, την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με την περιήγηση στο ιστολόγιο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023

Η ανάφλεξη μετά τη σύγκρουση στα Τέμπη: τι ήταν πραγματικά αυτό που σκότωσε 60+ συνανθρώπους μας;

Από την πρώτη στιγμή δυο ασυνήθιστα πράγματα έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση στη μαζική δολοφονία, που σημειώθηκε το βράδυ της 28/2/2023 στα Τέμπη: το ένα είναι το "μανιτάρι" της έκρηξης που κατέκαψε δυόμισι βαγόνια (1η εικόνα) και το δεύτερο η σπουδή να μπαζωθεί και ν' ασφαλτοστρωθεί το σημείο της φωτιάς (2η εικόνα).

Οι πολύ ενδιαφέρουσες αναλύσεις του κ. Λακαφώση στο Mega κατέρριψαν όλα τα παραμύθια, που κάποιοι προφανώς δολίως διοχέτευσαν για δήθεν "ανάφλεξη φιαλών υγραερίου", "ανάφλεξη υγρών φρένων", "ανάφλεξη ψυκτικού μετασχηματιστή", "ηλεκτρικό τόξο". Είναι πολύ ενδιαφέρον πως ποινικολόγος που έχει αναμιχθεί στην υπόθεση φέρεται να έχει ζητήσει τη διερεύνηση της αιτίας της έκρηξης και της φωτιάς, καθώς αυτή φαίνεται να έχει προκαλέσει τα πολλά θύματα κι όχι η σύγκρουση αυτή καθαυτή.

Ζητούνται επομένως πειστικές απαντήσεις, καθώς κάποια πράγματα είναι ιδιαίτερα εύκολο να διαλευκανθούν. Το πιο απλό είναι να ελεγχθούν οι μετασχηματιστές των τριών ακριβώς ίδιων ηλεκτραμαξών, οι οποίες είναι κατασκευής Μίζενς, σειρά EuroSprinter. Οι συγκεκριμένες μηχανές φαίνεται να έχουν μετασχηματιστές τεχνολογίας Tractronic®, για ψυκτικό μέσο χρησιμοποιούν ορυκτέλαιο ή εστέρα κι αυτές που έχουν παραδοθεί σε χώρες της ΕΕ δεν φαίνεται να έχουν ορυκτέλαιο, αλλά ένα συνθετικό εστέρα με το εμπορικό όνομα MIDEL 7131. Σύμφωνα με όσα λέει η εταιρεία που παράγει το συγκεκριμένο προϊόν, αυτό παρέχει αυξημένη προστασία έναντι φωτιάς σε σχέση με τα ορυκτέλαια. Πάντως οι εικόνες απ' τον τόπο της σύγκρουσης των τρένων δείχνουν πως οι ηλεκτράμαξες ΔΕΝ κάηκαν, σε αντίθεση με τα βαγόνια.

Η καρέ-καρέ ανάλυση κλίμακας χιλιοστού του δευτερολέπτου στο Mega αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας πως στην αρχή της έκρηξης δημιουργήθηκε ...

ηλεκτρικό τόξο. Αυτό στη συνέχεια φαίνεται να αποτελεί την αιτία έναυσης κάποιου καυσίμου, το οποίο και αναφλέγεται, σχηματίζοντας το "μανιτάρι". Μια απλή έρευνα δείχνει ως πιθανούς "ενόχους" βιομηχανικά αέρια: βουτάνιο ή προπάνιο ή αμμωνία, χωρίς βεβαίως να μπορεί ν' αποκλειστεί κάποια άλλη ουσία. Το βουτάνιο ή προπάνιο εξηγεί τόσο το σχηματισμό του "μανιταριού" όσο και τη θερμοκρασία των 1300οC, που ανέφερε η Πυροσβεστική πως έλιωσε τα βαγόνια. Η αμμωνία θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα το σχηματισμό νιτρικού οξέος, το οποίο θα μπορούσε να εξηγήσει το "καυστικό υγρό", που περιέλουσε επιβάτη και τα χημικά εγκαύματα πυροσβεστών.

Ωστόσο ό,τι και να ήταν μεταφερόταν παράνομα κι αυτό από μόνο του εξηγεί αφενός τη σπουδή του μπαζώματος και ασφαλτόστρωσης του σημείου της φωτιάς, αφετέρου τη σπουδή να πέσει το αποκλειστικό φταίξιμο στον προδήλως ανεκπαίδευτο και μάλλον αφελή σταθμάρχη Λάρισας. Για ακόμα μια φορά η ηγετική ομάδα της ΝΔ φαίνεται να θυμίζει περισσότερο εγκληματική συμμορία, παρά κυβέρνηση ευνομούμενης πολιτείας. Τα 157 δεκανίκια, που εξακολουθούν να τη στηρίζουν, έχουν άραγε συναίσθηση πως γίνονται όλοι τους συνένοχοι ενός ένοχου καθεστώτος; Μπα, το βολευτιλίκι να 'ναι καλά!

Έχει συνεπώς τεράστιο ενδιαφέρον να μάθουμε

  • τι πραγματικά προκάλεσε τη φωτιά, που σκότωσε μάλλον περισσότερους απ' τη σύγκρουση, 
  • ποιος και πότε φόρτωσε παράνομο φορτίο στο εμπορικό τρένο,
  • ποιος ήταν ο ιδιοκτήτης του φορτίου και 
  • πόσοι και ποιοι στον ΟΣΕ και στη Hellenic Train γνώριζαν την παράνομη μεταφορά.

Η εκδοχή πως για όλα φταίει το ανθρώπινο λάθος ενός κακοεκπαιδευμένου σταθμάρχη μπορεί να είναι πολύ βολική για κάθε συμμορία, αλλά δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από κανένα νοήμονα άνθρωπο!

Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 15/3/2023 ανεβαίνουν ξανά και στο Facebook.

Η αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο εφόσον, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φαίνεται υποχρεωτικά και ξεχωριστά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr", ακόμα κι αν κάνετε αναδημοσίευση από αλλού. Κάποιοι συστηματικοί αντιγραφείς μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε!

ΥΓ: Το ιστολόγιο διανύει τους τελευταίους μήνες και μάλλον κάτι νέο φαίνεται στον ορίζοντα! Όλα όσα έγραψα αυτά τα 9 χρόνια επαληθεύτηκαν, καθώς έσκασε πια η βαθιά σάπια ενεργειακή πολιτική των τελευταίων 20 ετών και το μάρμαρο το πληρώνουμε όλοι μας. Το ιστολόγιο δεν διάβασε ποτέ κρυστάλλινη σφαίρα, δεν έριξε χαρτιά, δεν πήγε σε καφετζούδες κι όλα όσα θα έλθουν στον ηλεκτρισμό θα τα βρείτε σε αναρτήσεις παλαιότερων ετών. Διαβάστε τις παλαιότερες αναρτήσεις, δείτε τις ετήσιες ανασκοπήσεις, το διάβασμα κάνει πάντα καλό!


3 σχόλια:

  1. Οι Γερμανοί που είναι πολύ μεθοδικοί σε ό,τι καλό ή κακό κάνουν, έχουν διαγνώσει και κατατάξει περιπτώσεις και χαρακτηριστικά γνωρίσματα για πολλά πράγματα, θεωρητικά και πρακτικά, όπως πχ για τους "υπολειτουργούντες οργανισμούς" :
    https://www.cnn.gr/ellada/story/353650/suddeutsche-zeitung-gia-tempi-apodiopompaios-tragos-o-stathmarxis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα, όπου ένας σταθμάρχης έβαλε 2 τρένα να συγκρουστούν μετωπικά, και η αριστερά προσπαθεί να του αφαιρέσει κάθε ενοχή και τον βαφτίζει αθώο και αποδιοπομπαίο τράγο... Κι όλα αυτά γιατί θέλει να βάλει όλες τις ευθύνες στην άθλια κατά τα άλλα κυβέρνηση για τα ψηφαλάκια. Η ίδια αριστερά που στο Μάτι και στη Μάνδρα δεν ανέλαβε καμία ευθύνη, πούλαγε τρέλα για τους νεκρούς, και έλεγε πως έφταιγε η κλιματική αλλαγή... Δηλαδή να σιχαίνεσαι τον Κούλη και τον θίασό του, να μπαίνεις σε μπλογκ που κάποτε διάβαζες και κάτι της προκοπής, και να αναγκάζεσαι να υπερασπιστείς τα αυτονόητα γιατί διαβάζεις ανοησίες...

    Η κυβέρνηση έχει ευθύνες για 3 πράγματα: Για τα βύσματα που δουλεύουν στον κρατικό ΟΣΕ, συμπεριλαμβανομένου και του σταθμάρχη, για τη κατασπατάληση δημοσίου χρήματος που δεν πήγε σε αναβάθμιση των υποδομών, και που αφήνει τους γύφτους να κάνουν δολιοφθορές συνεχώς, όπως έγινε και με το δυστύχημα στα Τέμπη που η μονοδρόμηση έγινε γιατί γύφτοι είχαν κλέψει πάλι καλώδια. Αυτές ναι, είναι οι ευθύνες και αυτής και των προηγούμενων κυβερνήσεων διαχρονικά. Αλλά και πάλι, για δεκαετίες με όλα τα προβλήματα δε γινόντουσαν τέτοιες "τράκες" γιατί οι σταθμάρχες αντί να παίζουν με το πτηνό τους πρόσεχαν τον ρημάδι τον πίνακα και ακολουθούσαν τα πρωτόκολλα. Βάλανε τον ηλίθιο, τον αφήσανε μόνο του γιατί οι άλλοι 2 τη κοπάνησαν όπως συνηθίζεται στο δημόσιο, και έστειλε τα 2 τρένα στην ίδια γραμμή να κοπανήσουν μετωπικά. Ήταν και νύχτα, δεν είχαν ορατότητα οι μηχανοδηγοί να φρενάρουν πιο νωρίς. Ο ίδιος σταθμάρχης όπως αποκαλύπτεται είχε κάνει κι άλλη πατάτα την ίδια μέρα αλλά τη γλίτωσαν από τύχη.

    Έχεις 2 τρένα, πάει με 200 το ένα, πάει με την αντίθετη φορά με 200 το άλλο. Δεκάδες τόνους το καθένα, σχήμα βέλους, ΚΟΥΦΙΟΥ βέλους, αφού το εσωτερικό είναι κούφιο.... Συγκρούονται 100% κάθετα. Και περιμένεις να ζήσουν αυτοί που είναι στα πρώτα βαγόνια... Από φυσική, ταχύτητα, ορμή, κλπ κλπ, τίποτα δε σκαμπάζουμε, αλλά γράφουμε θεωρίες συνωμοσίας για ατομικές βόμβες που μεταφέρονταν κρυφά και έκαναν μανιτάρι... Πραγματικά τους αριστερούς που πάτε να καλύψετε τους συνδικαλιστές του βρωμερού ΟΣΕ σας σιχαίνομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κι όταν βγάλετε τις Γκρουεζικές παρωπίδες θα διαπιστώσετε πως δεν είναι η "αριστερά" που φωνάζει πως δεν φταίει μόνο ο σταθμάρχης, αλλά το σύνολο του Ελληνικού λαού, τουλάχιστον εκείνο που δεν καταπίνει αμάσητο το σανό που σερβίρει η κυβερνητική προπαγάνδα.
      Λοιπόν, εσείς που προφανώς γνωρίζετε από φυσική, ταχύτητα, κλπ, να μας πείτε από πού προκύπτει πως η εμπορική πήγαινε με 200 κι από πού προκύπτει πως αν συγκρουστούν δυο ηλεκτράμαξες προκύπτει μανιτάρι φωτιάς, που, κατά δικηγόρο που έχει τη δικογραφία, τελικά σκοτώνει τους περισσότερους.
      Επίσης, καλό είναι να μάθετε πως στη φυσική άλλο είναι η "κάθετη" κι άλλο η μετωπική σύγκρουση.

      Διαγραφή