Ο ανακοινωμένος αριθμός νεκρών εξακολουθεί να είναι 57, αλλά το ιστολόγιο είναι το μόνο που ανέδειξε πως ο αριθμός των νεκρών είναι τουλάχιστον εξήντα (60), με βάση τους επίσημους αριθμούς επιβαινόντων και διασωθέντων, που έχει ανακοινώσει στις 1/3/2023 η Πυροσβεστική Υπηρεσία. Τους βλέπουμε πιο πάνω και δεν τους έχει μεταβάλει έκτοτε.
Στην εικόνα βλέπουμε κάτι λίγο απ' αυτά που βρήκαν οι διασώστες κι έπρεπε να βγάλουν ανθρώπους από μέσα, ανθρώπους που όλη η Ελλάδα πλέον βοά πως τους δολοφόνησαν οι πολιτικοί. Ουδείς μπορεί να πει με σιγουριά πόσοι βρίσκονταν στο βαγόνι-κυλικείο τη στιγμή της σύγκρουσης και ήδη ξέρουμε πως δεν βρέθηκε ούτε ίχνος μιας 23χρονης φοιτήτριας, η οποία επέβαινε στο βαγόνι-κυλικείο μαζί με ένα φιλικό ζευγάρι, το οποίο εντοπίστηκε νεκρό. Η ιατροδικαστής Λάρισας ήταν μακάβρια σαφής για τις συνέπειες της έκρηξης, που κατέστρεψε ό,τι είχε απομείνει απ' το κυλικείο: "Αν βρέθηκαν άνθρωποι στο σημείο της έκρηξης, σαφώς θα μπορούσαν και να μην βρεθούν στοιχεία από εκείνους. Η θερμοκρασία που αναπτύχθηκε, σύμφωνα με τις πληροφορίες της Πυροσβεστικής, στο σημείο που η φλόγα ήταν λευκή, ήταν περίπου 1000-1100 βαθμούς Κελσίου. Οπότε μπορείτε να καταλάβετε ότι όποιος βρέθηκε σε εκείνο το σημείο θα μπορεί και να μην βρεθεί".
Έχουν περάσει αρκετές ημέρες απ' τη μαζική δολοφονία στα Τέμπη και ούτε η Πυροσβεστική ούτε η Αστυνομία ανακοίνωσαν αν και τι είδαν στις κάμερες που καταγράφουν την κίνηση στην αποβάθρα του σταθμού στη Λάρισα: πόσοι κατέβηκαν και πόσοι ανέβηκαν στο μοιραίο τρένο; Ακριβώς την ίδια στιγμή τα βοθρολύματα της τηλεόρασης, εφαρμόζοντας την επίσημη γραμμή του "ανθρώπινου λάθους" και την κεντρική γραμμή για τη διαχείριση της κομματικής ζημιάς, υποβάλουν στο υποσυνείδητο των τηλεθεατών πως "ο σταθμάρχης τα είχε χαμένα", "ο σταθμάρχης τα έκανε μπάχαλο", "ο σταθμάρχης το ένα", "ο σταθμάρχης το άλλο". Με επιλεκτική διοχέτευση μαγνητοφωνημένων συνομιλιών, που βεβαίως αποτελούν στοιχεία της θεωρητικά απόρρητης δικογραφίας, συνεχίζουν αδιάλειπτα τη δολοφονία, χωρίς να συγκινείται κανείς απ' τη Δηκεωσίνυ.
Κανείς δεν λέει πως η
κονσόλα ελέγχου της κυκλοφορίας, που δείχνουν και ξαναδείχνουν, είναι
τεχνολογία τουλάχιστον πέντε δεκαετιών, σαν αυτή που είχαν κάποτε τα
λιγνιτωρυχεία της ΔΕΗ για να παρακολουθούν την κίνηση των ταινιοδρόμων
μεταφοράς των υλικών. Κανείς δεν αναφέρει πως η ...
Δισεκατομμύρια πήγαν στους "εθνικούς εργολάβους" για ν' αποκτήσουμε σύγχρονο δίκτυο σιδηροδρόμων, αλλά το πού πήγαν τα λεφτά μας το λέει η σκηνή απ' τον διαχρονικά επίκαιρο Μαυρογιαλούρο: "φάγανε, φάγανε, φάγανε ...". Πάντα με τις ευλογίες της παντελώς τυφλής, κουφής και μουγκής Ελληνικής Δηκεωσίνυσ.
Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 1/7/2021 πλέον δεν ανεβαίνουν στο Facebook.
Η αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο εφόσον, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φαίνεται υποχρεωτικά και ξεχωριστά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr", ακόμα κι αν κάνετε αναδημοσίευση από αλλού. Κάποιοι συστηματικοί αντιγραφείς κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε, μην κάνετε το μουλάρι!
Η συστημική παραπληροφόρηση συνεχίζεται με τη διοχέτευση πληροφοριών πως η έκρηξη που σημειώθηκε αμέσως μετά τη σύγκρουση οφείλεται σε "ανάφλεξη λαδιών των φρένων των μηχανών". Μόνο που οι μηχανές αφενός ΔΕΝ ΚΆΗΚΑΝ, αφετέρου είχαν ηλεκτρόφρενα (ηλεκτροδυναμικά, ηλεκτροπνευματικά). Στην πιο πάνω εικόνα βλέπουμε την ηλεκτράμαξα OSE 120 023 το Σεπτέμβριο 2014: πρόκειται για τη μηχανή του μοιραίου τρένου IC62. Οι όμοιες OSE 120 012 και OSE 120 022 ήταν οι μηχανές της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Οι μηχανές αυτές είναι τύπου Siemens EuroSprinter και σύμφωνα με πληροφορίες απ' το διαδίκτυο 24 μηχανές παραγγέλθηκαν το 1997, παρελήφθησαν από Σεπτέμβριο 2004 μέχρι Νοέμβριο 2005 και ονομάστηκαν HellasSprinter.
Η ξεφτίλα της παραπληροφόρησης "ανακάλυψε" ως "αποκάλυψη" ακόμα και έρευνα που είχε δημοσιευθεί πριν ένα χρόνο, για τη μεταφορά στην Ελλάδα των τρένων ETR470, που οι Ελβετοί έστελναν για παλιοσίδερα. Αλλά πριν ένα χρόνο όλοι το έκαναν γαργάρα, όταν δημοσιεύθηκε σε τρεις συνέχειες στην Εφημερίδα Συντακτών. Όλοι, περιλαμβανομένου του Ντογιάκου, που τώρα θυμήθηκε να ενδιαφερθεί για κάτι που έγινε το ...2017, δηλαδή επί της προηγούμενης κυβέρνησης, σε μια εμφανώς ξεδιάντροπη προσπάθεια συμψηφισμού κομματικών ευθυνών.
Το ιστολόγιο εδώ και πάνω από 9 χρόνια υπηρετεί την αλήθεια, μακριά από σκοπιμότητες. Και θα φέρνει στο φως κάθε ψέμα τους, στην προσπάθεια να μη χαθούν τα όνειρα άλλης μιας γενιάς Ελλήνων.
ΥΓ: Το ιστολόγιο διανύει τους τελευταίους μήνες και μάλλον κάτι νέο φαίνεται στον ορίζοντα! Όλα όσα έγραψα αυτά τα 9 χρόνια επαληθεύτηκαν, καθώς έσκασε πια η βαθιά σάπια ενεργειακή πολιτική των τελευταίων 20 ετών και το μάρμαρο το πληρώνουμε όλοι μας. Το ιστολόγιο δεν διάβασε ποτέ κρυστάλλινη σφαίρα, δεν έριξε χαρτιά, δεν πήγε σε καφετζούδες κι όλα όσα θα έλθουν στον ηλεκτρισμό θα τα βρείτε σε αναρτήσεις παλαιότερων ετών. Διαβάστε τις παλαιότερες αναρτήσεις, δείτε τις ετήσιες ανασκοπήσεις, το διάβασμα κάνει πάντα καλό!
Αυτή την αλητεία πρέπει να την έχει διακινήσει το γνωστό πρακτορείο προπαγάνδας. Οι "2,5 τόνοι λάδι" χρειάζονται αντίστοιχου μεγέθους δεξαμενή. Πού είναι οι δεξαμενές των τριών ίδιων ηλεκτραμαξών; Γιατί στις ηλεκτράμαξες της εμπορικής αμαξοστοιχίας, που στραπατσαρίστηκαν προς την πλευρά της Εθνικής οδού, δεν βλέπουμε τίποτα τέτοιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το "τόξο", δεν έχουν ιδέα τι είναι "τόξο" αλλά το λένε, προκειμένου να συσκοτίσουν την πραγματικότητα. Η οποία είναι αμείλικτη: γιατί έτρεξαν να καθαρίσουν, να μπαζώσουν και ν' ασφαλτοστρώσουν το σημείο;
Η απάντηση για το τι προκάλεσε την έκρηξη σαφώς και δεν βρίσκεται στα λάδια. Βρίσκεται στη σπουδή να καθαρίσουν άρον-άρον την περιοχή, να τη μπαζώσουν και να την ασφαλτοστρώσουν. Κουκούλωμα εγκλήματος λέγεται αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός απ' το Λακαφώση, που μίλησε στο Mega, αντίστοιχα είπε επίσης ο Κοκοτσάκης στο https://youtu.be/mkUVaPgU_dI.