Δειτε κι εδώ

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

ΔΕΝ είναι "δυστύχημα": μαζική δολοφονία από πρόθεση των πολιτικών είναι, ιδιαζόντως ειδεχθής ...


Πάγωσε η Ελλάδα απ' την τραγωδία με τα τρένα, λίγο πριν τα Τέμπη και ενώ λίγο πιο πάνω βρίσκονται τα μνημεία των 6 οπαδών του ΠΑΟΚ και των 21 μαθητών του Μακροχωρίου Ημαθίας. "Καταραμένα" τα Τέμπη για την Ελληνική νεολαία και το ιστολόγιο στέλνει τα συλλυπητήρια και τη σκέψη του στις οικογένειες των θυμάτων.

Βεβαίως στον τόπο της τραγωδίας έφθασαν άμεσα οι γνωστοί ναρκισσευόμενοι πολιτικοί, για να μας δείξουν τον "ανείπωτο πόνο" τους και να ρίξουν κι άλλο σανό στον ανεμιστήρα: η όποια διερεύνηση των "ειδικών" θα αφορά το πώς κι όχι το γιατί έγινε η τραγωδία. Ως συνήθως στην Ελλάδα φταίει "η κακιά η ώρα", η "αστοχία υλικού", η "ασυμβατότητα λογισμικού", "ο σταθμάρχης", "ο κλειδούχος" κι "ο κακός μας ο καιρός", ενώ δεν φταίει ποτέ η εταιρεία των τρένων, δεν φταίνε ποτέ οι πολιτικοί.

Η παραίτηση Καραμανλή είναι προδήλως υποκριτική, αφού

  • δεν συγκινήθηκε όταν στις 31/10/2022 η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης ΟΣΕ είχε στείλει εξώδικο στον ΟΣΕ, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τη Hellenic Train και τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, καταγγέλλοντας την κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, την έλλειψη συντήρησης και τα φωτοσήματα που δεν λειτουργούν.
  • Δεν συγκινήθηκε ούτε στις 7/2/2023, όταν η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρόμων, με σχετική ανακοίνωση, έλεγε πως "Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις". 
  • Και δεν συγκινήθηκε ούτε και στις 15/2/2023, όταν η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, επειδή "μέχρι τις 16/6/2015 δεν είχε καταφέρει να εξασφαλίσει τη σύναψη συμβατικής συμφωνίας μεταξύ της εθνικής αρμόδιας αρχής και του διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη διαφάνεια των επικείμενων έργων στο δίκτυο σιδηροδρομικής υποδομής. Η συμφωνία αυτή θα πρέπει να περιέχει ουσιαστικές διατάξεις, όπως αναφορικά με το ύψος των κονδυλίων που διατίθενται για τις υπηρεσίες υποδομής, καθώς και στόχους επιδόσεων προσανατολισμένους στους χρήστες (για παράδειγμα, ταχύτητα γραμμής, ικανοποίηση πελατών ή προστασία του περιβάλλοντος)". Τον Ιούνιο 2015 στην Ελλάδα γινόταν ο κακός χαμός με τα νταούλια που βαρούσαν Τσίπρας-Μπαρουφάκης για να χορεύουν οι αγορές, λίγο πριν το δημοψήφισμα της 5/7/2015. Αλλά τι έκαναν οι κυβερνήσεις από τότε; Και γιατί η Κομισιόν περίμενε οκτώ (8) χρόνια, για να παραπέμψει την Ελλάδα στο Δικαστήριο; Επειδή υπηρετούσε κι αυτή πολιτικές σκοπιμότητες, αδιαφορώντας γα την ασφάλεια των Ελλήνων;

Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 1/7/2021 πλέον δεν ανεβαίνουν στο Facebook.

Η αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο εφόσον, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φαίνεται υποχρεωτικά και ξεχωριστά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr", ακόμα κι αν κάνετε αναδημοσίευση από αλλού. Κάποιοι συστηματικοί αντιγραφείς κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε, μην κάνετε το μουλάρι!

Η παραίτηση Καραμανλή είναι λίγη, πολύ λίγη, στάχτη στα μάτια των πολιτών: όπως πολύ σωστά άκουσα στο (κρατικό) ραδιόφωνο, σήμερα έχουμε τα μέσα για να ξέρουμε σε ποιο ακριβώς σημείο βρίσκεται η πίτσα κι ο ντελιβεράς, αλλά δεν ξέρουμε πού βρίσκονται τα τρένα. Παρόλο που σύμφωνα με δημοσιεύματα έχουν αγοραστεί από το 2000 τα απαραίτητα συστήματα GPS, χωρίς να έχουν τοποθετηθεί. Με αποτέλεσμα τα τρένα κινούνται επί μισή ώρα αντίθετα στην ίδια γραμμή, να θρηνούμε δεκάδες νέα παιδιά κι οι υπόλοιποι να ζούμε καθημερινά από τύχη.

Υπάρχουν ζητήματα, τα οποία φυσικά και δεν συγκινούν τους πολιτικούς, δεν συγκινούν την περιστασιακά/συντεχνιακά λαλίστατη Ένωση Δικαστών & Εισαγγελέων, γι' αυτό και δεν θα τα ακουμπήσει καμιά ανάκριση:

  • αν κάποτε αποκτήσουμε σύγχρονα τρένα στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, μονομιάς θα μειωθεί η κίνηση στην αντίστοιχη αεροπορική γραμμή και θα χάσει πολλά λεφτά ο "εθνικός" μας αερομεταφορέας, όπως και τα Γερμανικών συμφερόντων αεροδρόμια. Follow the money!
  • Αντίστοιχα δυστυχήματα δεν έχουν γίνει επί δεκαετίες σε χώρες της ΕΕ, το τελευταίο μάλλον ήταν το 1978 στην Ιταλία. Έχουν όμως γίνει στη Βρετανία, όταν ο διάδοχος της Θάτσερ είχε ιδιωτικοποιήσει τους εκεί σιδηροδρόμους. Κι αυτό ακριβώς ζήσαμε στα Τέμπη. Ο Πορτογάλος ποιητής Ζοζέ Σαραμάγκου, (Νόμπελ Λογοτεχνίας 1998), το είχε διατυπώσει πολύ εύστοχα: "Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε". Ποιοι και γιατί έχουν κατασυκοφαντήσει την έννοια των δημόσιων υπηρεσιών, προκειμένου να βάλουν στο ιδιωτικό τους πελατολόγιο το σύνολο των Ελληνικών νοικοκυριών κι επιχειρήσεων; Μικρή λεπτομέρεια: μετά το Brexit, η Βρετανία τρέχει πλέον να επαναφέρει τον έλεγχο των τρένων στην κρατική British Railways.

Όσα τραβούμε, απ' τους πολιτικούς τα τραβούμε. Αν δεν στείλουμε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τις μαριονέτες των δανειστών, τους υπηρέτες των ντόπιων ολιγαρχών, αυτούς που διαρκώς λεηλατούν το δημόσιο χρήμα και τελικά δεν υπάρχουν χρήματα για παιδεία, υγεία, υποδομές, η χώρα δεν έχει σωτηρία.

ΥΓ: Το ιστολόγιο διανύει τους τελευταίους μήνες και μάλλον κάτι νέο φαίνεται στον ορίζοντα, αλλά κάτι τέτοια είναι που με κάνουν να συνεχίζω να γράφω. Όλα όσα έγραψα αυτά τα 9 χρόνια επαληθεύτηκαν, καθώς έσκασε πια η βαθιά σάπια ενεργειακή πολιτική των τελευταίων 20 ετών και το μάρμαρο το πληρώνουμε όλοι μας. Το ιστολόγιο δεν διάβασε ποτέ κρυστάλλινη σφαίρα, δεν έριξε χαρτιά, δεν πήγε σε καφετζούδες κι όλα όσα θα έλθουν στον ηλεκτρισμό θα τα βρείτε σε αναρτήσεις παλαιότερων ετών. Διαβάστε τις παλαιότερες αναρτήσεις, δείτε τις ετήσιες ανασκοπήσεις, το διάβασμα κάνει πάντα καλό! 


6 σχόλια:

  1. Και που σ' ακόμα... Οι μπαταρίες λιθίου που θα σιγοψήνονται το καλοκαίρι στους 50 βαθμούς στα αμπάρια των πλοίων είναι η επόμενη "τραγωδία". Τα "οικολογικά" λεωφορεία που θα τα φιτιλιάζουν οι κυπατζήδες των Εξαρχείων και οι γύφτοι στον Ασπρόπυργο η μεθεπόμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά για τις μπαταρίες, το έχω γράψει κατ' επανάληψη. Αλλά παρακαλώ να μη βάζετε ιδέες για φιτιλιάσματα.

      Διαγραφή
  2. Ο ΟΣΕ ήταν κρατικός για πολλές δεκαετίες μέχρι τη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που (ξε)πούλησε το ένα κομμάτι (την ΤΡΑΙΝΟΣΕ) στην ΚΡΑΤΙΚΗ Ιταλική εταιρεία.... Η εξαθλίωση του ΟΣΕ έγινε εδώ και πολλά χρόνια υπό κρατική και όχι ιδιωτική διοίκηση. Επίσης το δυστύχημα το προκάλεσε το κρατικό κομμάτι του ΟΣΕ, όχι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Hellenic Train σήμερα). Ναι ναι ξέρω παλιές ράγες, παλιά βαγόνια, χαλασμένα συστήματα, μπλα μπλα μπλα, αλλά όταν 2 τρένα συγκρούονται μετωπικά στην ίδια γραμμή, δε φταίει τίποτα από αυτά. Φταίνε οι ανίκανοι που τα έβαλαν στην ίδια ράγα να τρέχουν σε αντίθετες κατευθύνσεις. Φταίει δηλαδή ο κρατικός ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ (πρώην αχθοφόρος), ο οποίος δεν είχε τα προσόντα για αυτή τη θέση αλλά μετατάχτηκε πριν ένα μήνα στο πόστο στα 60 του. Αλλά δε μας αρέσει να μιλάμε για τα ρουσφέτια στον ΟΣΕ που γίνονται δεκαετίες γιατί δε βολεύει... Ας τα ρίξουμε στην "ιδιωτικοποίηση", πουλάει στην Ελλάδα, λες και άμα ξαναγίνει ολόκληρος ο ΟΣΕ κρατικός δε θα είναι σε αυτή τη κατάσταση...

    Επίσης κανείς δε μιλάει για το ότι οι γραμμές εκεί είναι διπλές αλλά η μία δε λειτουργούσε γιατί κάποιοι "ευπαθείς" κλέβουν μονίμως καλώδια και μετασχηματιστές για να τα πουλάνε για μέταλλα.... Όπως και για τη περίπτωση του ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΟΣΕ που ο ΡΟΥΣΦΕΤΑΚΙΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ, τα κάνουμε αβαβά και δε μιλάμε για ΤΙΣ "ΕΥΠΑΘΕΙΣ" ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ.

    Για όλα φταίει η σοσιαλιστική πανούκλα που καταστρέφει τη χώρα δεκαετίες τώρα. Η λογική του κράτους-επιχειρηματία (έτσι ώστε το βάζο με το μέλι να είναι μεγάλο και να τρώνε οι πολιτικοί με τους παρατρεχάμενους συνεργούς τους και πετώντας και μερικά ψίχουλα στους ψηφοφόρους τους). Και η... λύση που προτείνουν οι αριστεροί, είναι περισσότερη σοσιαλιστική πανούκλα. Σίγουρα αυτό θα βοηθήσει. Όπως βοήθησε και τις υπόλοιπες φορές.....

    ΥΓ: Και η ΝΔ ανέκαθεν σοσιαλιστική, μαρξιστική ήταν. Ειδικά επί Κούλη δε κρατάνε ούτε τα προσχήματα, πιο φιλολοάτκι, φιλόγυφτοι, λαθρολάγνοι, κι από το ΣΥΡΙΖΑ, και πλήρως κρατικοκεντρική οικονομία. Καμία σχέση με φιλελεύθερη δεξιά παράταξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι παράταξη: συμμορία είναι, που λεηλατεί το δημόσιο χρήμα. Για να το πετύχει ελέγχει τη Δηκεωσήνι, ταΐζει τα βοθροκάναλα και κάνει και ρουσφέτια.

      Διαγραφή
    2. Γιατί τέτοιος φανατισμός με το δημόσιο και γιατί αφού θέλουμε ιδιωτικοποιήσεις που δεν θα διαφωνήσω σε πρώτο στάδιο, δεν ζητάμε ο ιδιώτης να έχει την συνολική ευθύνη. Στην περίπτωση μας αν δεν ικανοποιείται από τα συστήματα ασφαλείας να μην λειτουργεί τα τραίνα και να ζητήσει και αποζημίωση.
      Αν ένας ιδιώτης είχε αναλάβει το μαγείρεμα για τα σχολικά γεύματα με υλικά που του έφερνε το δημόσιο θα τα μαγείρευε και θα τα έδινε στα παιδάκια αν τα σκουλήκια έκαναν πάρτι στα τελάρα ή τα τσουβάλια.
      Θα δηλητηρίαζε ή θα σκότωνε ένα σχολείο και μετά θα έλεγε εγώ μόνο το μαγείρεμα ανέλαβα.
      Κάθε σύστημα είτε δημόσιο είτε ιδιωτικό μπορεί είτε να δουλέψει είτε να καταστρέψει κόσμο αν εμείς σαν πολίτες ή καταναλωτές δεν απαιτούμε τα αυτονόητα και απλώς συμπεριφερόμαστε απέναντι σε αυτούς που μιλάνε για τα προβλήματα , σαν τους παράξενους που μας χαλάνε τη νιρβάνα μας.
      Έλεος με τα στερεότυπα , οι συζήτηση για το τί πρέπει να γίνει απαιτεί απλώς λογικούς συνειρμούς, και αν βγούμε από το βούρκο ας μιλήσουμε μετά για το μέλλον που θέλουμε.

      Διαγραφή
    3. Η ιδιωτικοποίηση των βασικών υπηρεσιών αποσκοπεί αποκλειστικά στο να είναι ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των καταναλωτών δεσμευμένοι στην υπηρεσία ιδιωτικών συμφερόντων.
      Το πόρισμα αναμένεται να εστιάσει στο πώς βρέθηκαν τα τρένα στην ίδια γραμμή, τι τηλεγράφημα στάλθηκε, ποια κλειδιά δούλεψαν ή δεν δούλεψαν. Αυτό είναι το "πώς" έγινε η σύγκρουση και ποσώς μας ενδιαφέρει. Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι το "γιατί" φθάσαμε εδώ που φθάσαμε, αυτή είναι η μεγάλη εικόνα. Και το πράγμα βρωμάει από μακριά 23χρονη -τουλάχιστον- διαπλοκή των πολιτικών με τους εργολάβους και τους ξένους.

      Διαγραφή