Δειτε κι εδώ

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

60; Περισσότεροι κι από 60 οι νεκροί των Τεμπών; Πόσους κρύβουν και γιατί;

 

Σύμφωνα με την έκτακτη ανακοίνωση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στις 1/3/2023: "Μέχρι στιγμής, έχουν ανασυρθεί 38 νεκροί. Από τους 72 νοσηλευόμενους επιβάτες, 15 πήραν εξιτήριο και παραμένουν για νοσηλεία 57 επιβάτες, εκ των οποίων 6 στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, 194 επιβάτες μεταφέρθηκαν με 5 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, με 6ο λεωφορείο 20 επιβάτες στη Λάρισα καθώς και 8 επιβάτες μεταφέρθηκαν στην Κατερίνη."

Το άθροισμα 38 νεκροί+(72+194+20+8=)294 διασωθέντες μας κάνει 332 και ξέρουμε πλέον καλά πως ο αριθμός αυτός υπολείπεται της πραγματικότητας, καθώς την επόμενη ημέρα οι νεκροί είχαν φθάσει στους 57, δηλαδή 19 περισσότεροι. 332+19=351.

Ωστόσο, σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση της Πυροσβεστικής στις 1/3, "Σύμφωνα με τα ηλεκτρονικά στοιχεία από την εταιρία Hellenic Train στην επιβατική αμαξοστοιχία, στο συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής επέβαιναν 342 επιβάτες και 10 άτομα προσωπικό, ενώ στην εμπορική αμαξοστοιχία 2 άτομα προσωπικό." Σύνολο 354. Αν τώρα απ' το 354 αφαιρέσουμε τους πιο πάνω 294 διασωθέντες, οι νεκροί ανεβαίνουν στους 60. Μας είπαν μέχρι τώρα για 60 νεκρούς; Δεν το έχω δει κάπου.

Κι εδώ αρχίζουν ακόμα περισσότερα προβλήματα, καθώς έχει περάσει μια εβδομάδα και κανείς δεν φαίνεται να ξέρει πόσοι επέβαιναν στα δυο τρένα. Η Hellenic Train είπε πως "ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων. Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τραίνο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων."

Μόνο που η διατύπωση "αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται" δεν λέει απολύτως τίποτα για τον ...

αριθμό επιβατών που υπήρχαν τη δεδομένη στιγμή στην επιβατική αμαξοστοιχία, στην οποία επιβιβάστηκε άγνωστος αριθμός ατόμων χωρίς να κόψει εισιτήριο, με την προοπτική να κόψει μέσα στο τρένο. Το ερώτημα προκύπτει από μόνο του: αν επιβιβαστούν περισσότεροι απ' τις "διαθέσιμες θέσεις", σταματούν το τρένο και τους κατεβάζουν; Και στην εμπορική αμαξοστοιχία, ξέρει κανείς πόσοι πραγματικά επέβαιναν;

Ένα ακόμα σημείο ανησυχίας είναι η άκρα του τάφου σιωπή για το τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και σε τι οφείλεται η έκρηξη, απ' την οποία -κατά την Πυροσβεστική Υπηρεσία- "αναπτύχθηκαν ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες, που έφθασαν ακόμη και τους 1300oC". Η θεωρία πως "έγινε ανάφλεξη λαδιών των φρένων" δεν φαίνεται καθόλου πειστική, για το συγκεκριμένο είδος έκρηξης ούτε και το ότι "η εμπορική αμαξοστοιχία δεν μετέφερε κάποιο εύφλεκτο υλικό, αλλά λαμαρίνες, φρούτα και σιτηρά". Σε οποιοδήποτε ευνομούμενο κράτος θα είχαν ήδη παρέμβει τα ειδικά εργαστήρια της αστυνομίας και η αντιτρομοκρατική, αλλά, είπαμε, σε οποιοδήποτε ευνομούμενο κράτος κι η Ελλάδα δεν είναι τέτοιο.

Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 1/7/2021 πλέον δεν ανεβαίνουν στο Facebook.

Η αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο εφόσον, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φαίνεται υποχρεωτικά και ξεχωριστά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr", ακόμα κι αν κάνετε αναδημοσίευση από αλλού. Κάποιοι συστηματικοί αντιγραφείς κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε, μην κάνετε το μουλάρι!

1300oC σημαίνει πως στο βαγόνι-εστιατόριο, που είχε ήδη τσαλακωθεί απ' τη σύγκρουση, δεν έμειναν πολλά για τους διασώστες. Αλλά τι τους θες τους διασώστες όταν κοτζάμ υπουργάρα με τέτοιο ύφος κατακεραύνωνε τους πάντες στη Βουλή πως "διασφαλίζει την ασφάλεια" των τρένων; Έντρομος τώρα σπεύδει να ξανακατεβεί υποψήφιος μήπως κι εξασφαλίσει βολευτική ασυλία, μήπως και τον ξαναβάλουν Υπουργό Μεταφορών στην τρικομματική κυβέρνηση που είχαν έτοιμη οι μεγάλοι απατεώνες, αυτοί που συστηματικά κοροϊδεύουν τους πάντες γύρω τους.

Ακόμα μεγαλύτερη ανησυχία προκαλεί ότι ο Μητσοτάκης πήγε στην κηδεία του μηχανοδηγού της εμπορικής αμαξοστοιχίας: χρωστούσε χάρη για κάποια εξυπηρέτηση; Είχε σχέση με μεταφερόμενο εμπόρευμα; Ήταν μήπως μαζί στο Χάρβαρντ; Φυσικά δεν θεώρησε αναγκαίο να πάει στην κηδεία του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας ή οποιαδήποτε άλλη κηδεία θύματος της σύγκρουσης. Και πώς να πάει άλλωστε, όταν όλη η Ελλάδα βοά πως δεν είναι ανθρώπινο λάθος, αλλά καραμπινάτη δολοφονία αθώων απ' τους πολιτικούς;

Το απολύτως χειρότερο είναι πως επειδή οι πολιτικοί δεν βάζουν μυαλό ακόμα κι όταν τους βρίζει όλη η Ελλάδα, ετοιμάζουν νέα δολοφονία των θυμάτων των Τεμπών: πάμε στοίχημα τι θα λέει το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων, σε πόσες τεχνικές λεπτομέρειες για τη θέση των κλειδιών των γραμμών θα αναλωθεί; Αλλά για το ότι ο ΟΣΕ δεν είχε σταθμάρχες επειδή κάποια χρεοκοπία "έπεσε ξαφνικά απ' τον ουρανό" το 2010 και τα κ@λόπαιδα του ΔΝΤ έβλεπαν τους σταθμάρχες και τους κλειδούχους σαν κόστος, φυσικά και δεν θα λέει τίποτα το πόρισμα, για να μην ενοχληθούν οι "άγιες οικογένειες", αυτές που απομυζούν για χρόνια το δημόσιο χρήμα, τον ιδρώτα των Ελλήνων.

ΥΓ: Το ιστολόγιο διανύει τους τελευταίους μήνες και μάλλον κάτι νέο φαίνεται στον ορίζοντα! Όλα όσα έγραψα αυτά τα 9 χρόνια επαληθεύτηκαν, καθώς έσκασε πια η βαθιά σάπια ενεργειακή πολιτική των τελευταίων 20 ετών και το μάρμαρο το πληρώνουμε όλοι μας. Το ιστολόγιο δεν διάβασε ποτέ κρυστάλλινη σφαίρα, δεν έριξε χαρτιά, δεν πήγε σε καφετζούδες κι όλα όσα θα έλθουν στον ηλεκτρισμό θα τα βρείτε σε αναρτήσεις παλαιότερων ετών. Διαβάστε τις παλαιότερες αναρτήσεις, δείτε τις ετήσιες ανασκοπήσεις, το διάβασμα κάνει πάντα καλό!

 

6 σχόλια:

  1. Μια χαρά προσωπικό έχει ο ΟΣΕ. Υπεράριθμο και πληρώνεται πανάκριβα. Η δουλειά είναι πανεύκολη, 1-2 γραμμές και ελάχιστα τρένα ανά βάρδια, με ελάχιστες αλλαγές στους διακόπτες. Δηλαδή πραγματικά κάτι που κι ένα 12χρονο μπορεί να κάνει μετά από εκπαίδευση και με τη προϋπόθεση πως δείχνει σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Αν είναι δυνατόν να θέλουμε 100.000 προσωπικό για να αλλάζει μια διπλή γραμμή Αθήνα Θεσσαλονίκη μερικές φορές τη μέρα. Σοβαροί να είμαστε. Το ότι είναι γιδοβοσκοί επαγγελματίες ψηφοφόροι που με ρουσφέτια τρούπωσαν στον ΚΡΑΤΙΚΟ ΟΣΕ, δε πρέπει να γίνεται αιτία να ζητάνε κι άλλες προσλήψεις. Ούτε ο εξοπλισμός φταίει ούτε οι προσλήψεις. Υποτίθεται πως έπρεπε να υπάρχει κι άλλος στη βάρδια και είχε φύγει. Οπως συνήθως γίνεται στο δημόσιο που τη κοπανάνε "οι παλιοί" κι ας πληρώνονται. Και 10 άτομα να προσλάβεις για κάθε βάρδια, ο ένας θα χώνεται μόνο, οι άλλοι θα πηγαίνουν για κοψίδια και τσίπουρα. Το πρόβλημα είναι η μονιμότητα και η μη αξιολόγηση στο δημόσιο. Πρέπει να φέρουμε ελεγκτές για το δημόσιο από το εξωτερικό, να μη μασάνε από ρουσφέτια, μόλις βλέπουν αρουραίους να τους απολύουν, χωρίς αποζημίωση και σύνταξη, να τρώνε από τα σκουπίδια μέχρι να πεθάνουν. Αρκετά πλέον με το ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, σοβαροί να είμαστε, καθώς το να μιλάμε για ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ μετά από διαδοχικές κυβερνήσεις Σαμαρά-Τσίπρα-Μητσοτάκη όντως στερείται σοβαρότητας. Νομίζω περιττεύει να ρωτήσω αν σχολιάζει ο Μάνος, ο Τζήμερος, ο Εισαγγελάτος ή η Τατιάνα;
      Ανοίξτε τα μάτια σας στην τηλεόραση, κρατώντας τ' αυτιά σας κλειστά: η κονσόλα στο σταθμό της Λάρισας είναι τεχνολογία τουλάχιστον 50-60 χρόνια πίσω!

      Διαγραφή
    2. Τι μας ρε ανώνυμε; για βάλε όνομα να σου απαντήσουν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Στα τρένα χρησιμοποιούνται φρένα που ενεργοποιούνται με πίεση αέρα. Τι είναι τα "λάδια των φρένων"? Τα υγρά φρένων που βάζουμε στα αυτοκίνητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολύτως εύλογα τα ερωτήματα όλων μας, απολύτως εύγλωττη επίσης η πλήρης αφωνία της δήθεν αντιπολίτευσης.
      Τσιμεντάρεις κι ασφαλτοστρώνεις όταν θέλεις να κουκουλώσεις αυτό που είναι από κάτω.
      Στις φωτογραφίες φαίνεται ένα ΖΙΜonitor κοντέινερ. Αυτό είναι κοντέινερ με ελεγχόμενη κι από μακριά θερμοκρασία. Τώρα πώς προκύπτει ότι ο συρμός ήταν ΖΙΜ, αυτό δεν μας το λέει το press-gr.
      Σε οποιοδήποτε ευνομούμενο κράτος θα είχαν κάνει φύλλο και φτερό την εμπορική, εδώ ο Ντογιάκος θυμήθηκε το 2017, αφού πρώτα έκανε μεγαλοπρεπή γαργάρα τα εξώδικα των εργαζομένων.

      Διαγραφή
    2. Ερώτηση: πως ξέρουμε ότι η μηχανή του IC62 ήταν "OSE Class 120" κι όχι ETR470; Η οποία πάντως επίσης έχει ηλεκτροπνευματικά φρένα;
      https://en.wikipedia.org/wiki/FS_Class_ETR_460

      Διαγραφή