Ευτυχώς, τα χιλιάδες αυτοκίνητα που αποκλείστηκαν ήταν συμβατικά κι οι οδηγοί τους είχαν τις μηχανές ανοικτές, προκειμένου να δουλεύει η θέρμανση και να μην ξυλιάσουν οι επιβάτες. Σε κάποια απ' αυτά κάποια στιγμή τελείωσαν τα καύσιμα κι οι οδηγοί έψαχναν βενζινάδικο με το μπιτόνι στο χέρι. Αλλά τι θα συνέβαινε αν αυτά τα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά; Πόση ώρα θα μπορούσαν οι μπαταρίες να παρέχουν θέρμανση στους επιβάτες; Κι όταν θα άδειαζε κάποια στιγμή η μπαταρία, πώς θα ξαναέπαιρναν μπροστά αυτά τα αυτοκίνητα; Και πόσος χρόνος θα χρειαζόταν για να απομακρυνθούν τα ακινητοποιημένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απ' τους δρόμους, προκειμένου αυτοί να καθαριστούν και να επανέλθει η κυκλοφοριακή κανονικότητα; Κάτι ανάλογο μπορεί να συμβεί και σε περίπτωση σεισμού, αν χρειαστεί να διανυκτερεύσουμε στα αυτοκίνητα: πόσες ώρες μπορεί μια μπαταρία να υποστηρίξει τη θέρμανση των επιβατών; Ιδίως όταν το αφήγημα των αποτυχημένων πολιτικών θέλει τ' αυτοκίνητα να φορτίζουν τη νύχτα;
Πρόκειται για απολύτως κρίσιμα ερωτήματα, που αφορούν τη
ζωή, την υγεία και την ασφάλεια των πολιτών και στα οποία πρέπει πρώτοι απ'
όλους να δώσει απαντήσεις η κυβέρνηση αυτών που
συμπεριφέρονται ως πλασιέ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η ζωή δείχνει
πως η εντελώς ανώριμη τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης σε κάποιες περιπτώσεις
μπορεί ...
Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο MeWe. Από 1/7/2021 πλέον δεν ανεβαίνουν στο Facebook.
Για αναδημοσίευση, πρέπει να φαίνεται υποχρεωτικά ολόκληρο το κείμενο "Πηγή: greeklignite.blogspot.gr", ακόμα κι αν κάνετε αναδημοσίευση από αλλού.
Η εντελώς ηλίθια πολιτική του Green New Deal της ΕΕ περιλαμβάνει απαγόρευση χρήσης συμβατικών αυτοκινήτων σε λίγα χρόνια. Η ανελεύθερη ΕΕ παρεμβαίνει όλο και περισσότερο στη ζωή μας και μας επιβάλλει τρόπο ζωής, στερώντας όλο και περισσότερο το δικαίωμα της επιλογής. Σε λίγους μήνες θα έχουμε εκλογές: η ανασυγκρότηση της χώρας αποτελεί πλέον μονόδρομο και πρέπει ν' απαλλαγούμε απ' αυτούς που μας χρεοκόπησαν το 2010 και συνεχίζουν να μας χρεοκοπούν καθημερινά. Το πολιτικό σύστημα της χώρας χρειάζεται εντελώς νέα κόμματα, για να χαράξουν νέους δρόμους!
κ οικοδεσπότη, με προλάβατε με το άρθρο αυτό. Σε περίπτωση ηλεκτροκίνητων αυτοκινητων με την παρούσα τεχνολογία θα θρηνούσαμε εκατοντάδες (μην πω χλιάδες) νεκρούς από ψύχος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμφιβάλω αν τα μπλοκάρσμένα αυτοκινητα θα έδιναν πάνω από 1-2 ώρες. Παρόμοιο είχε παρατηρηθεί και στα γερμανικά Autobahn πέρυσι σε σχετικά μικρό μποτιλιάρισμα (Stau) λόγω ατυχήματος. Τα μαζεύανε κατά συρροή.
Περί εκλογών. Μπρος γκρεμός, πίσω ρέμα, δεξιά χαράδρα, αριστερά φαράγγι.
Δυστυχώς κάτι επαναστατικό απαιτείται. Η καλύτερη αναλογία που σκέφτομαι είναι το 1909 που τότε η σήψη δεν ήταν και τόσο βαθιά.
ΥΓ: έχουμε από ΕΛΣΤΑΤ συνολικά 2021 ανά ηλικία κ σύγκριση με μέσο όρο προηγούμεης 5ετίας;
Είναι τόσα που μπορεί να γράψει κανείς, που δεν υπάρχει πια ούτε σειρά και μαζεύονται καθυστερήσεις.
ΔιαγραφήΠερί εκλογών: σάρωμα στα παλιά κόμματα, ΌΛΑ. Ούτε ΝΔ, ούτε ΚΙΝΑΛ, ούτε ΣΥΡΙΖΑ, ούτε ΚΚΕ. Πλήρη ανατροπή, μήπως και βάλουν μυαλό.
ΥΓ. Η ΕΛΣΤΑΤ αν θα βγάλει, θα τα δώσει γύρω στις 10/2. Μέχρι τοτε μπορείτε να δείτε το Στατιστικό Ληξιαρχικών Πράξεων ΠΣΜΗΠΟΛ (Τελευταία ενημέρωση 31-12-2021, 13:00) https://www.ypes.gr/statistiko-lixiarchikon-praxeon-psmipol/
Ποιο αρθρο σας να διαβασω για το πως οι ανεμογγενητριες αυξανουν την τιμη του ηλεκτρικου ρευματος
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κάτι είναι αναξιόπιστο, δεν ηλεκτροδοτεί κι ανεβάζει την τιμή του ρεύματος. Υπάρχουν πάρα πολλές αναρτήσεις για την αναξιοπιστία των αιολικών, συνεχώς απ' το 2014 μέχρι και το 2022. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε το πλαίσιο "Αναζήτηση" είτε ν' ανοίξετε την "Αρχειοθήκη".
Διαγραφή