Ευτυχώς, τα χιλιάδες αυτοκίνητα που αποκλείστηκαν ήταν συμβατικά κι οι οδηγοί τους είχαν τις μηχανές ανοικτές, προκειμένου να δουλεύει η θέρμανση και να μην ξυλιάσουν οι επιβάτες. Σε κάποια απ' αυτά κάποια στιγμή τελείωσαν τα καύσιμα κι οι οδηγοί έψαχναν βενζινάδικο με το μπιτόνι στο χέρι. Αλλά τι θα συνέβαινε αν αυτά τα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά; Πόση ώρα θα μπορούσαν οι μπαταρίες να παρέχουν θέρμανση στους επιβάτες; Κι όταν θα άδειαζε κάποια στιγμή η μπαταρία, πώς θα ξαναέπαιρναν μπροστά αυτά τα αυτοκίνητα; Και πόσος χρόνος θα χρειαζόταν για να απομακρυνθούν τα ακινητοποιημένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απ' τους δρόμους, προκειμένου αυτοί να καθαριστούν και να επανέλθει η κυκλοφοριακή κανονικότητα; Κάτι ανάλογο μπορεί να συμβεί και σε περίπτωση σεισμού, αν χρειαστεί να διανυκτερεύσουμε στα αυτοκίνητα: πόσες ώρες μπορεί μια μπαταρία να υποστηρίξει τη θέρμανση των επιβατών; Ιδίως όταν το αφήγημα των αποτυχημένων πολιτικών θέλει τ' αυτοκίνητα να φορτίζουν τη νύχτα;
Πρόκειται για απολύτως κρίσιμα ερωτήματα, που αφορούν τη
ζωή, την υγεία και την ασφάλεια των πολιτών και στα οποία πρέπει πρώτοι απ'
όλους να δώσει απαντήσεις η κυβέρνηση αυτών που
συμπεριφέρονται ως πλασιέ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η ζωή δείχνει
πως η εντελώς ανώριμη τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης σε κάποιες περιπτώσεις
μπορεί ...