Δειτε κι εδώ

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Η "καλή" μας ΕΕ ετοίμασε στις Βρυξέλλες τεραστίων διαστάσεων παραβίαση του Συντάγματος.


Το ό,τι η ΕΕ αποτελεί ένα κακέκτυπο του αποτυχημένου Σοβιετικού κεντρικά κατευθυνόμενου συστήματος το διαπιστώνουμε σε πλείστες εκφάνσεις του συστήματος διακυβέρνησης των Βρυξελλών, ενός συστήματος απόλυτα προσανατολισμένου στο να κάνει καθημερινά τους πλούσιους πλουσιότερους και τους φτωχούς φτωχότερους. Αλλά αυτό που ετοίμασαν τώρα ξεπερνά τα όρια της πιο νοσηρής φαντασίας, ξεπερνά το 1984 του Όργουελ, ανοίγει κατευθείαν το δρόμο για την κόλαση κι είναι γνωστό πως ο δρόμος για την κόλαση είναι πάντα στρωμένος με "αγνές" προθέσεις.

Αφορμή για τις πιο πάνω σκέψεις δίνει μια δημοσίευση του JRC στις 10/1/2018. JRC είναι το Joint Research Centre, ο ερευνητικός βραχίονας για την επιστημονική υποστήριξη των πολιτικών της ΕΕ. Η δημοσίευση έχει τον πολύ αθώο τίτλο "Saving lives on our roads: ensuring 112 emergency auto-call technology works" (Σώζοντας ζωές στους δρόμους: διασφαλίζοντας πως θα δουλεύει η κατεπείγουσα αυτόματη τηλεφωνική κλήση στο 112) και μας πληροφορεί πως απ' το Μάρτιο 2018 θα είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση στα επιβατικά αυτοκίνητα συσκευών που θα καλούν αυτόματα το 112 σε περίπτωση που το όχημα ...
εμπλακεί σε σοβαρό ατύχημα. Έτσι ακριβώς: υποχρεωτική, compulsory είναι η σχετική λέξη και σημαίνει υποχρεωτικό επιβαλλόμενο με νόμο, όπως η υποχρεωτική στρατιωτική θητεία, η υποχρεωτική κοινωνική ασφάλιση, η υποχρεωτική εκπαίδευση, κλπ.

Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και αναδημοσιεύονται στο Facebook. Να επισκέπτεστε τακτικά το ιστολόγιο για να δείτε τις αναρτήσεις, καθώς το Facebook μάλλον δεν θα σας στείλει σχετική ειδοποίηση. 

Για όποιον δεν κατάλαβε τι ακριβώς σημαίνει η υποχρεωτική τοποθέτηση τέτοιων συσκευών, το JRC μας το λέει ωμά: "When fitted to a vehicle, eCall will automatically contact emergency services in the event of a serious crash with vital information like the vehicle type, the location and time of the accident and the direction of travel (most important on motorways) - Όταν έχει τοποθετηθεί σ' ένα όχημα, το eCall θα επικοινωνήσει αυτόματα με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σοβαρής σύγκρουσης με ζωτικές πληροφορίες όπως ο τύπος του οχήματος, η θέση και ο χρόνος του ατυχήματος και η κατεύθυνση του ταξιδιού (το πιο σημαντικό στους αυτοκινητοδρόμους). Είναι απολύτως προφανές πως προκειμένου να μεταδώσει το σύστημα αυτά τα δεδομένα, προηγουμένως τα καταγράφει διαρκώς, είναι ακριβώς το κράτος-τέρας που όχι μόνο παρακολουθεί διαρκώς, αλλά και καταγράφει διαρκώς τους πολίτες του, πού βρίσκονται και προς τα πού μετακινούνται.

Το υποχρεωτικό της τοποθέτησης των συσκευών αυτών σε όλα τα νέα αυτοκίνητα, πάντα σύμφωνα με το JRC, αποφασίστηκε απ' την Κομισιόν στις 12 Σεπτεμβρίου 2016 με τον "Κατ' εξουσιοδότηση Κανονισμό (Delegated Regulation) (EU) 2017/79, ως συνέχεια του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/758 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 29ης Απριλίου 2015. Κι αντί τα Μέσα Μαζικής Αποχαύνωσης να ενημερώνουν τους πολίτες για τις ανελεύθερες και προδήλως αντισυνταγματικές πρωτοβουλίες της Κομισιόν, γεμίζουν τις οθόνες με τούρκικες σαπουνόπερες, κατινιάρικους σχολιασμούς για το ντύσιμο των "σελέμπριτις" ή αφιερώνουν ώρες και σελίδες για να μετρούν με τη μεζούρα τα συλλαλητήρια για τη Μακεδονία.

Η ελευθερία του ατόμου, η προστασία της ιδιωτικότητας, το δικαίωμα των πολιτών να επιλέγουν με ελεύθερη βούληση είναι έννοιες άγνωστες στις Βρυξέλλες. Δεν υπάρχει απολύτως κανείς λόγος για να είναι υποχρεωτική μέσω νομοθεσίας η εφαρμογή ενός συστήματος τηλεμετάδοσης προσωπικών δεδομένων χωρίς τη συναίνεση του υποκειμένου. Και είναι ακριβώς μια περίπτωση που μας αναγκάζει να θυμηθούμε την ακροτελεύτια διάταξη, το άρθρο 120 παρ. 4 του Συντάγματος: 
"Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία." Κι εδώ η βία έχει τη μορφή Κανονισμού των Βρυξελλών. Ο καθένας μπορεί πλέον να προβληματιστεί κατά πόσο θα θέλει να κυκλοφορεί μ' ένα όχημα εξοπλισμένο με "ρουφιάνο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου